۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۴۶۴۳۵۸
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام:

9 دی یکی از حماسه‌های بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه حماسه 9 دی یکی از شورانگیزترین حماسه‌های بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: حماسه بزرگ 9 دی قدرت‌نمایی مردم و نظام را در برابر صف‌آرایی جبهه نفاق و استکبار جهانی نشان داد.
حجت الاسلام علی چراغی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت‌الاسلام علی چراغی پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی سازمان تبلیغات ایلام از برگزاری همایش ۹ دی در آینه رسانه در مرکز این استان خبر داد و اظهار داشت: این همایش در دو بخش گزارش خبری و عکس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را ‏تا پایان آذرماه جاری به دبیرخانه این همایش ارسال کنند، افزود: اصحاب رسانه و مطبوعات استان می‌توانند آثار خود را از طریق رایانامه amirava92@gmail.con ارسال کنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ابراز کرد: برگزیدگان این همایش، طی مراسمی در ۸ دی با حضور رییس سازمان بسیج رسانه کشور، مسؤولان و اصحاب مطبوعات استان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی و ایجاد بسترهای لازم برای بصیرت سیاسی و دینی در بین اقشار مختلف مردم، گفت: این همایش به‌ منظور تجلیل از رسانه‌ها و خبرنگاران فعال در حوزه‌های مرتبط در راستای ولایت‌پذیری و بصیرت افزایی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه حماسه 9 دی یکی از شورانگیزترین حماسه‌های بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: حماسه بزرگ 9 دی قدرت‌نمایی مردم و نظام را در برابر صف‌آرایی جبهه نفاق و استکبار جهانی نشان داد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در پایان از عموم اصحاب رسانه اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و نشریات، سایت‌های اطلاع‌رسانی و خبری برای شرکت در این همایش و ارسال آثار دعوت کرد./879/202ب2

ارسال نظرات