۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۴۶۴۳۹۶
آیت الله مجتهد شبستری تأکید کرد؛

ضرورت محاکمه مسببان حادثه قطار تبریز ـ مشهد

امام جمعه تبریز با تاکید بر ضرورت بررسی علل حادثه تصادف قطار تبریز مشهد، خواستار محاکمه مسببان وقوع حادثه قطار تبریز-مشهد شد و گفت: لازم است با بررسیهای بیشتر خاطیان این حادثه شناسایی شوند.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با خانواده‌های جان‌باختگان حادثه قطار تبریز مشهد با ابراز تأسف از درگذشت ۴۸ نفر از شهروندان آذربایجانی، اظهار داشت: این حادثه دلخراش موجبات ناراحتی و اندوه بسیار در استان شد.

وی با بیان اینکه تمام مردم ایران از این حادثه داغدار شدند و با شنیدن این حادثه دچار ناراحتی شدند، گفت: در این حادثه ۴۸ تن از عزیزان آذربایجانی به قصد زیارت امام هشتم راهی مقصد مشهد شدند اما در این مسیر متعالی جان باختند و سبب داغداری و غم و اندوه دلهای مردم ایران شدند.

امام جمعه تبریز با اشاره به دیدار خود با رهبر انقلاب، ابراز داشت: امروز در دیدار با رهبر انقلاب ایشان نهایت تأثر و ناراحتی خود را ابراز کردند و فرمودند که سلام و تسلیت بنده را به عموم مردم آذربایجان برسانید.

وی با تاکید بر ضرورت بررسی علل حادثه تصادف قطار تبریز مشهد، خواستار محاکمه مسببان وقوع حادثه قطار تبریز-مشهد شد و  تصریح کرد: لازم است با بررسیهای بیشتر خاطیان این حادثه شناسایی شوند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بررسیهای انجام شده در این باره، خاطرنشان کرد: در رابطه با این حادثه تا به امروز چند نفر بازداشت شده‌اند و احتمال دارد تعداد دستگیرشدگان در این رابطه افزایش یابد، در این شرایط مردم خواستار محاکمه مسببان این حادثه هستند و مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد./202/854/ب1

ارسال نظرات