۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۴۶۴۴۶۹
استاد حوزه و دانشگاه:

تفکر در سبک زندگی امام رضا درس انسان سازی به ما می دهد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: بسیاری از افراد امام رضا(ع) را به عنوان امام مهربانی ها و رئوف می شناسند چرا که با بررسی شیوه زندگی و نحوه رفتار آن حضرت این نوع رفتار مشخص می‌ شود و در واقع تفکر در سبک زندگی آن امام بزرگوار درس های انسان سازی را برای ما در بردارد.
امام رضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام وحیدی، استاد حوزه و دانشگاه ظهر امروز در جمع مردم بیرجند در مسجد امام حسین(ع) این شهر، اظهار داشت: امام رضا(ع) دارای علم بسیار بالایی بودند و یکی از نکات اخلاقی بارز ایشان خوش رفتاری بود و به غلامان خود توجه بسیاری داشتند.

وی با بیان اینکه اخلاق و رفتار امام رضا(ع) مثال زدنی بود، گفت: برخی از سبک های زندگی امام رضا(ع) برای اهل ایمان و دوستداران ایشان نکاتی در بردارد و آن این است که باید خود را به سلاح منطق، و استدلال مجهز کنیم تا در برابر شبهات دیگران آماده باشیم و نسل ما با این شبهات آسیب نبیند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: بسیاری از افراد امام رضا(ع) را به عنوان امام مهربانی ها و رئوف می شناسند چرا که با بررسی شیوه زندگی و نحوه رفتار آن حضرت این نوع رفتار مشخص می‌ شود و در واقع تفکر در سبک زندگی آن امام بزرگوار درس های انسان سازی را برای ما در بردارد.

حجت الاسلام وحیدی تصریح کرد: تفکر در مورد معاد به شکل درست در زندگی می تواند به این زندگی پویایی و تحرک بسیاری بدهد، با مطالعه تفاسیر آیات قرآن می توانیم از ویژگی های معاد بیشتر برخوردار شویم./203/880/ب1

ارسال نظرات