۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۴۶۴۴۷۲
آیت الله موسوی جزایری:

انتقام خون شهیدان حله را از آل سعود خواهیم گرفت

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که تنها جرم شهدای انفجار تروریستی حله شیعه علی(ع) بودن است، گفت: انتقام خون این شهیدان را از آل سعود خواهیم گرفت و با وجود کشته شدن ها در دفاع از مکتب علوی پابرجا خواهیم ماند.
آيت الله موسوي جزايري ، امام جمعه اهواز و نماينده ولي فقيه در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهوار، آیت ‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، پیش از ظهر امروز، در مراسم تشییع شهدای انفجار تروریستی حله که در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد، با اشاره به این که امروز با قلبی آکنده از حزن و اندوه در غم از دست دادن عزیزانمان به سوگ نشسته ایم، گفت: این شهدا از برادران و بیشتر خواهران معلم قرآنی و مربی اخلاق بودند که تنها به جرم شیعه علی(ع) بودن و زیارت قبر مطهر امام حسین(ع) به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به واقعه روز عاشورا و سؤال امام حسین(ع) از دشمنان که چرا کشتن مرا حلال می دانید، خاطرنشان کرد: آنها در جواب کینه از امیرمؤمنان(ع) را سبب چنین اقدامی بیان کردند و ما نیز می‌گوییم که ما را بکشید اما ما تا آخرین قطره خون و نفس در دفاع از مکتب علوی ثابت ‌قدم و پابرجا خواهیم ماند.

امام جمعه اهواز با بیان این که اجتماع بی نظیر مردم، امروز پاسخی کوبنده به داعشی ‌های همچون حیوان است، ابراز داشت: ما نه داعشی ها بلکه اربابان و پایه گذاران آنها را که به صورت رسمی اعتراف به چنین امری کردند، مخاطب قرار می دهیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به اعتراف رسمی هیلاری کلینتون نسبت به تأسیس گروه تروریستی داعش اشاره و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و آل سعود وهابی و مزدورانشان آتش فتنه را در این دنیا روشن کردند و این جمعیت امروز با حضور خود آمده تا بگوید که انتقام خون شهیدانمان را از آل ‌سعود خواهیم گرفت.

آیت ‌الله موسوی جزایری با تشکر از مرحمت‌ های پدرانه رهبر معظم انقلاب و عنایت خاص نسبت به مردم خوزستان، گفت: ایشان ما را در این مصیبت تنها نگذاشتند و برای ابراز همدردی هیأتی را اعزام کردند که در این باره حجت الاسلام والمسلمین تقوی، رییس شورای سیاست‌گزاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام قمی، مسؤول بخش بین‌المللی دفتر مقام معظم رهبری و آیت ‌الله موسوی کاشانی از اعضای اصلی دفتر مقام معظم رهبری حضور یافتند تا به نیابت از رهبرمعظم انقلاب با خانواده های شهیدان حادثه و مردم خوزستان همدردی کنند.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان در پایان ابراز داشت: هیأتی از سوی رییس جمهور برای ابراز همدردی تشریف آوردند که در این باره حجت‌الاسلام والمسلمین علوی، وزیر اطلاعات و آقای رحمانی ‌فضلی، وزیر کشور حضور پیدا کردند که حضورشان را گرامی‌ می‌داریم./202/9456/ب1

ارسال نظرات