۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۴۶۴۴۹۳
وزیر اطلاعات در مراسم تشییع شهدای حله:

ملت ایران در برابر تروریسم تسلیم نمی شود

وزیر اطلاعات با اشاره به این که شهادت افتخار شیعه است، گفت: ملت ایران در برابر جنایت های تروریستی تسلیم نمی شود.
وزیر اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزری رسا در اهواز،  حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات پیش از ظهر امروز، در مراسم تشییع شهدای انفجار تروریستی حله که در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد، با ابلاغ پیام تسلیت رهبرمعظم انقلاب و رییس جمهور خطاب به مردم خوزستان به خو گرفتن شیعه با شهادت در طول تاریخ اشاره و گفت: امروزه قلب های شیعیان و محبان اهل بیت(ع) لبریز از عشق به امام حسین(ع) و آماده شهادت در این مسیر است.

وزیر اطلاعات به استقبال شیعه از شهادت اشاره و خاطرنشان کرد: شهادت مسأله ای طبیعی در فرهنگ شیعی است و شیعیان هرگز ذلت را نمی پذیرند و پیام ما به آمریکایی ها، سعودی ها و صهیونیست های حامی داعش و گروه های تروریستی آن است که شهادت افتخار شیعیان محسوب می شود.

وی گفت: سخن ما همان سخن حضرت علی اکبر(ع) است که می گوید اگر در مسیر حق باشیم ترسی از مرگ نداریم یا سخن حضرت قاسم(ع) است که مرگ در راه خدا را شیرین تر از عسل تبیین کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی ادامه داد: شعار «هیهات منا الذله» ندای همیشگی شیعه است که در این اجتماع عظیم بار دیگر خود را نمایان کرد و مسیر شیعیان مسیر امام حسین(ع)، فرزندان و اصحابش است.

وی با اشاره به این که در مسیر زیارت امام حسین(ع) دستان زیادی قطع شده است، گفت: شیعیان راه امام علی(ع) را در پیش گرفته و مرگ در مسیر خدا را برگزیده و هرگز تسلیم ظلم نمی شوند و مرگ برای آنها کرامت است.

وزیر اطلاعات گفت: جنایت های تروریست ها خواری، زبونی و جهنم را برای آنها به ارمغان دارد و جهان اسلام در برابر چنین جنایت هایی تسلیم نمی شود.

نماینده خبرگان رهبری ابراز داشت: شهادت در راه خدا مسیر ما است و هر گز در برابر تروریسم تسلیم نمی شویم و در برابر چنین جنایت هایی فریاد «هیهات منا الذله» را سر می دهیم./202/9456/ب1

ارسال نظرات