۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۴۶۴۶۲۶
آیت الله عالمی:

قاطعانه با مفسدان اقتصادی برخورد شود

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان با بیان این که وجود روزنه ها به افراد جرأت فساد می دهد، گفت: اگر اصل روند کار به صورت دقیق زیر ذره بین باشد و کسانی که مسائل را زیر ذره بین دارند با متخلفان به صورت قاطع برخورد کنند متخلف امکان موفقیت خود را کم می بیند.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به وقوع اختلاس ها و تخلفات مالی کلان با وجود دستگاه های متععد نظارتی گفت: علت بسیاری از این موارد غفلت دستگاه های نظارتی است.

وی افزود: مقداری هم ممکن است افرادی فاسدی در دستگاه های نظارتی وجود داشته باشند و برای حفظ منافع شخصی خود نسبت به خطاهای انجام شده چشم پوشی کنند، این نوع کارها نشأت گرفته از جهالت ها و هوا و هوس ها است.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عملکرد دولت در مقابله با فساد اقتصادی اظهار داشت: کاری به افراد و اشخاص نداریم اما وقتی در کشور روند صحیحی حاکم باشد معمولا خیانت ها و تخلفات کمتر اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: وقتی متخلف می بیند برای او روزنه وجود دارد و می توان فرار کند هوا و هوس او را به سمت تخلف می کشاند، اگر اصل روند کار به صورت دقیق زیر ذره بین باشد و کسانی که مسائل را زیر ذره بین دارند با متخلفان به صورت قاطع برخورد کنند متخلف امکان موفقیت خود را کم می بیند و اقدام به آن نمی کند.

آیت الله عالمی با تأکید بر این که با تخلفات باید قاطع برخورد کرد، از مسؤولان خواست که روزنه های تخلف افراد را ببندند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات