۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۶۴۶۴۶
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان:

جشنواره علمی ویژه اساتید حوزه علمیه لرستان برگزار می شود

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری جشنواره علمی ویژه اساتید حوزه خواهران استان خبر داد و گفت: این جشنواره ویژه اساتید فقه و اصول برگزار می شود.
حوزه علمیه خواهران

اکرم مهرابی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: جشنواره علمی ویژه اساتید حوزه های علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره علمی 24 آذرماه جاری برگزار می شود، افزود: این جشنواره با حضور اساتید فقه و اصول حوزه های علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.

مهرابی با بیان اینکه جشنواره علمی اساتید در چند مرحله برگزار می شود، عنوان داشت: آزمون کتبی این جشنواره بین شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 15 نفر از اساتید حوزه در این جشنواره شرکت کرده اند، خاطرنشان کرد: برگزیدگان آزمون پس از اعلام نتایج یک درس را انتخاب و با ارائه آن فایل صوتی آنها مورد بررسی و برای مرکز مدیریت قم ارسال می شود.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان بیان داشت: مرحله کشوری جشنواره علمی اساتید اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی شناسایی استعداد اساتید در رشته فقه و اصول و بررسی توانمندی آنان را از جمله اهداف برگزاری جشنواره علمی عنوان کرد و گفت: شرکت اساتید در این جشنواره علمی اختیاری است.

مهرابی افزود: کاربردی کردن نظریه‌های آموزشی، ایجاد انگیزه و نوآوری و ترویج روشهای کارآمد تدریس از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره علمی است./302/9459/ب1

ارسال نظرات