۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۴۶۴۷۳۱
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

بدخواهان نظام، جنگ تحریف تاریخ انقلاب را آغاز کرده اند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به این که امروز دشمنان و بدخواهان نظام، جنگ تحریف تاریخ انقلاب را در پیش گرفته که نباید اجازه دهیم در این مرحله نیز به مقصود خود برسد، گفت: متأسفانه برخی از افراد بی بصیرت داخلی نیز در این مسیر دشمنان نظام را همراهی می کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری،  حجت‌الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا  پنج شنبه شب در دیدار جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم، انقلاب اسلامی را ادامه دهنده نهضت عاشورا دانست و گفت: انقلابی که در زمینه انقلاب عاشورا شکل گرفته باشد مانند انقلاب اسلامی ماندگار است.

استاد حوزه علمیه مازندران، همسر و فرزندان خانواده های شهدای مدافع حرم برای صیانت از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسیدند، افزود: شهدای مدافع حرم در ردیف محافظان حضرت زینب(س) قرار دارند و این مایه خرسندی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که هیچ افتخاری بالاتر از شهادت در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) نیست، افزود: به حتم این شهدای عزیز ما نزد اهل بیت(ع) جایگاه بسیار رفیعی خواهند داشت.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که مدافعان حرم به اهداف و آرمان‌های سید و سالار شهدا اقتدا کردند، اضافه کرد: امام حسین‌(ع) و امام حسن‌(ع) حافظ حضرت زینب‌(س) بودند و اجازه نمی‌داند حرامیان به خواهرشان جسارت کنند شهدای مدافع حرم هم از حریم اهل‌بیت(ع) صیانت کردند و به شهادت رسیدند.

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم امنیت را برای ملت به ارمغان آورده و با خون خود از عزت اسلام پاسداری می‌کنند؛ هرچه داریم به برکت خون شهدایی است که برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص نهادند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تصریح کرد: با خون هر شهیدی که در راه دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) به زمین ریخته می‌شود، هزاران نفر دیگر آماده برداشتن پرچم دفاع از اسلام هستند و می‌بینیم که فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد ملت زنده‌تر می‌شود.

وی با بیان این که با تضعیف جبهه مقاومت، حریم حرم‌های اهل بیت(ع) نیز در معرض تهدید دشمنان کوردل واقع می‌شود، یادآور شد: در زمان حاضر همه ملت ایران آماده هستند تا به فرمان رهبر معظم انقلاب در راه دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) جان فشانی کنند.

حجت الاسلام غلامی هدف از قیام عاشورا را تبیین اسلام ناب پیامبر(ص) دانست و گفت: اسلام در زمان ابا‌عبدالله الحسین(ع) اسلام بنی‌امیه‌ای بود و امام حسین(ع) برای افشاگری خاندانی قیام کرد که مقابل پیامبر(ص) ایستادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برخی بعد از انقلاب چهره انقلابی به خود گرفتند که اینها همان نفوذی‌هایی بودند که با امام خمینی(ره) نبودند، افزود: لازم است امروز پیروان ولایت و رهبری بر دهان افرادی بکوبند که با ولایت همراه نیستند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که انقلاب‌ها دارای دو چهره خون و پیام هستند، تصریح کرد: شهدا چهره اول قیام را با شهادت خود نشان دادند و امروز مهم ترین رسالت ما حرکت در مسیر آرمان های شهدا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، چهره دوم انقلاب را پیام‌رسانی نقلاب دانست و ادامه داد: پیام‌رسانان انقلاب باید فلسفه قیام را بدانند و اهداف شهدا را بشناسند.

استاد حوزه علمیه مازندران، پیام‌رسانی انقلاب را سخت‌تر از شهادت دانست و با بیان این که امام زمان(عج) نیازمند پیام‌رسانی شهدا است، خاطرنشان کرد: امروز باید از همه ظرفیت ها برای رساندن پیام انقلاب به ملت های آزاده جهان بهره گیریم.

حجت الاسلام غلامی با بیا این که ممکن است در اجرای رسالتی که امروز به خانواده های معظم شهدا واگذار شد نااهلان به آنها زخم‌زبان بزنند، بیان داشت: خانواده های معظم شهدا باید صبور باشند و به حضرت زینب(س) اقتدا کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که دشمنان دین اسلام تلاش می‌کنند تا حساسیت ما را نسبت به شهدا کم کنند، افزود: برای پیام‌رسانی انقلاب اسلامی، همسران و فرزندان شهدا باید صبر پیشه کرده و ایستادگی کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن در صدد آن است تا واقعیت‌ها انقلاب را تحریف کند، گفت: دهه چهارم انقلاب اسلامی رو به پایان است و جنگ‌های مختلف را بعد از هشت سال دفاع مقدس متحمل شدیم.

وی با بیان این که بعد از دوران دفاع مقدس دشمن جنگ فرهنگی را علیه انقلاب پیش گرفت و ما با رشادت همه این مرحله را پشت سر گذاشتیم، افزود: دوران اصلاحات جنگ اعتقادی شروع شد در این مرحله قرآن را مورد حمله قرار دادند، عاشورا را ریشه در خشونت دانستند و ما از این مرحله هم گذر کردیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به این که امروز دشمنان و بدخواهان نظام، جنگ تحریف تاریخ انقلاب را در پیش گرفته که نباید اجازه دهیم در این مرحله نیز به مقصود خود برسد، بیان داشت: متأسفانه برخی از افراد بی بصیرت داخلی نیز در این مسیر دشمنان نظام را همراهی می کنند.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که دشمن در ابتدای سال تحصیلی دانشگاه‌ها موضوعاتی را مبنی بر این که انقلاب ما ضد‌آمریکایی نبود را مطرح کردند، گفت: عده‌ای گفتند امام راحل در قالب نامه با آمریکا مکاتباتی داشته در حالی‌که این موضوع تحریف شده است امام نامه آمریکا را آنقدر بی‌ارزش دید که جواب نداد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امام خمینی(ره) پایه گذار جبهه ضد استکباری بودند و امروز نیز امام خامنه ای ادامه دهنده همان مسیر و راه هستند، بیان داشت: ملت ایران پرچم دار مقابله با استکبار است و هیچ گاه از این مواضع به حق خود عقب نشینی نخواهد کرد.

وی با اشاره به این که در قیام عاشورا امام حسین(ع) می‌دانست اگر اهل‌بیتش را به جنگ نمی‌آورد پیام‌رسانی عاشورا و قیام کربلا ممکن نبود، گفت: اگر کاروان سیدالشهدا(ع) در قیام کربلا نبودند قیام عاشورا تحریف می‌شد./202/950/ب1

ارسال نظرات