۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۴۶۴۸۰۰
امام جمعه بندرعباس:

دست ایران برای پاسخ به تحریم آمریکایی‌ها بسته نیست

امام جمعه بندرعباس گفت: جمهوری اسلامی ایران پاسخ مقتدرانه‌ ای به نقض برجام در سنای آمریکا داده و دشمنان ملت ایران باید بدانند که دست ایران برای دادن پاسخی شجاعانه به تحریم آمریکایی‌ها بسته نیست.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان با تاکید بر همت و تلاش مسؤولان در جهت رفع مشکلات مردم گفت: مسؤولان باید مشکلات مردم را مشکلات خودشان بدانند و در این راه صادقانه عمل کنند.

وی افزود: آمریکا عامل تمامی ناامنی‌های منطقه و جهان بوده و هرساله 33 هزار نفر در آمریکا بر اثر ناامنی جان را از دست می‌دهند.

 امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: دشمن به دنبال شکست مفتضحانه در جنگ تحمیلی، با استفاده از تحریم‌های اقتصادی درصدد برآمد تا ملت ایران را در فشارهای اقتصادی قرار دهد.

آیت الله نعیم آبادی در خصوص تمدید تحریم‌های 10 ساله علیه ایران در سنای آمریکا ابراز داشت: دولت امریکا علیرغم اینکه مدعی شکل‌گیری یک توافق با ایران بود بدعهدی کرد و به توافق هسته‌ای با ایران و 5 کشور دیگر جهان پشت پا زد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر فشارهای اقتصادی دشمن تصریح کرد: ملت ایران باید همان طور که 38 سال در برابر فشارهای اقتصادی و نظامی استکبار ایستاد‌، از امروز به بعد نیز با اتکا به توان خود، دل به وعده‌های دشمنان نبندند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، از حضور با شکوه مردم هرمزگان در مراسم تشییع پیکر 12 شهید گمنام در سراسر استان در طول هفته گذشته قدردانی کرد و شهدا را الگویی از ایمان و اراده و ولایت‌مداری دانست.

آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: معرفی شهدا به جامعه تأثیر فراوانی در اصلاح حرکت جوانان به سوی الگوهای شاخص دارد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ابراز داشت: دولت منحوس امریکا بر خلاف نص صریح توافق هسته‌ای عمل کرد و با این اقدام خود، بار دیگر دشمنی خود را به ملت ایران نشان داد. 

وی تاکیدکرد: جمهوری اسلامی ایران پاسخ مقتدرانه‌ ای به نقض برجام در سنای آمریکا داده و دشمنان ملت ایران باید بدانند که دست ایران برای دادن پاسخی شجاعانه به تحریم آمریکایی‌ها بسته نیست.

آیت الله نعیم آبادی بیان‌ کرد: مسؤولان پاسخ مقتدرانه‌ای را با هوشیاری و در مسیر فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به این عهدشکنی آمریکایی‌ها بدهند./851/پ201/ج1

 

ارسال نظرات