۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۴۶۴۸۴۷
امام جمعه موقت کاشان:

برخي خطباي نماز جمعه در تبيين فتنه ۸۸ رهبري را تنها گذاشته اند

امام جمعه موقت کاشان با بیان این که برخي خطباي نماز جمعه در تبيين فتنه ۸۸ رهبري را تنها گذاشته اند،گفت: اولويت اصلي انقلاب اسلامي، مبارزه با ظالمان و دفاع از محرومان و مستضعفان است و ساير موارد از فرعيات محسوب مي شوند.
حجت الاسلام علي احتشام

حجت الاسلام علي احتشام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، با اشاره به اينکه تمدنهاي بزرگ به دليل توجه به فرعيات به جاي اصول، رو به افول رفتند، تأکيد کرد: ارزشهاي اصيل ملي، انقلابي و اسلامي بايد بر پايه اصول امام راحل در اقتصاد، سياست، فرهنگ، اجتماع و اخلاق حفظ شود.

وي افزود: آرمانهاي اصيل انقلاب اسلامي که برگرفته از آرمانهاي امام راحل و امضاء شده با خون شهدا است بايد در دو بخش دفاع از مظلومان و مستضعفان در داخل و خارج و مبارزه با مستکبران يهودي و صهيونيستي و همچنين داعش که پردازش شده به دست سياستهاي يهود و مستکبر است، مورد توجه باشد.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اينکه دشمني ملت که برگرفته از آيات قرآن کريم است را بايد به عنوان اولويت مطرح کرد، گفت: اولويت اصلي انقلاب اسلامي، مبارزه با ظالمان و دفاع از محرومان و مستضعفان است و ساير موارد از فرعيات محسوب مي شوند.

به گفته وي، قطعا امروز افرادي در جناح ها و سابقه داران در انقلاب هستند که از ادامه مبارزه با دشمن خسته شده و مرعوب غرب هستند.

حجت الاسلام احتشام گفت: کساني هستند که بر خلاف قبل از انقلاب و دوران جنگ، فضاي ارتباط با غرب و آمريکا را دلپذير مي دانند و در مبارزه با آمريکا جديت ندارند.

وي با تأکيد بر اينکه افرادي که تفريح روز عاشورايشان در سد لتيان و آموزش اسکيت است، هيچگاه تا آخر با آرمانهاي انقلاب و نظام اسلامي نخواهند بود، گفت: در سال ۸۸ که نظام در تنگناها نياز جدي به فرزندان انقلاب داشت، بسياري از شخصيتها در مقابل تأکيدات رهبري موضع گرفتند.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اينکه اکنون نيز با وجود تأکيد رهبر معظم انقلاب بر زشتي فتنه ۸۸، حوزه و دانشگاه و خطباي نماز جمعه در تحليل فرمايشات رهبري گام برنمي دارند، گفت: برخي خطباي نماز جمعه در تحليل و تأکيد بر زشتي فتنه ۸۸ رهبري را تنها گذاشته اند./1307/302/ب2

ارسال نظرات