۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۴۶۴۸۹۱
آیت الله علما:

اقتدار، امنیت و پیشرفت انقلاب نتیجه خون شهدا است

آیت الله علما با بیان اینکه شهدا نقش بزرگی در اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی دارند، گفت: اقتدار، امنیت و پیشرفت انقلاب نتیجه خون شهدا است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز با دو خانواده شهید مدافع حرم دیدار کرد.

آیت الله علما ابراز داشت: هر آنچه که امروز مردم ایران و جمهوری اسلامی از اقتدار و امنیت و پیشرفت دارند همه نتیجه خون شهدا است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: خون شهدا هرگز از بین نمی رود و گرچه رفتن آنها خسارت بزرگی برای جامعه و به ویژه خانواده های آنها محسوب می شود اما نتایج و برکات فراوانی به دنبال دارد تا آنجا که امروز می توان این برکات را در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: اگر ایثارگری و شهادت در کشور ایران نبود امروز ایران نمی توانست چنین مقتدرانه در مقابل آمریکا و غرب بایستد.

وی در ادامه بیان داشت: خون شهدای حرم امروز سبب شده است که نه تنها ایران بلکه چندین کشور را از توطئه های بزرگ آمریکا و صهیونیست برای نابودی آنها جلوگیری کند که قطعأ اجر عظیمی نیز در نزد خداوند خواهد داشت.

آیت الله علما در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: رهبر انقلاب به گونه ای ویژه به شهدای مدافع حرم افتخار می کند و این کار عظیم این عزیزان را نشان می دهد./202/857/ب1

ارسال نظرات