۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۴۶۴۹۱۵
حجت الاسلام والمسلمین محمدی:

سازش با آمریکا خلاف خط و مشی امام راحل است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به اینکه امام راحل با دشمنان هرگز سازش نکردند و هرگز شخصیت امام قابل تحریف نیست، گفت: برخی امروز دم از سازش با آمریکا می‌زنند در حالی که این مهم خلاف خط و مشی امام بود.
محمدی رییس سازمان اوقاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی، نماينده ولي فقيه و رييس سازمان اوقاف و امور خيريه، امروز در مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه با آرمانهای امام راحل که در حرم مطهر برگزار شد، گفت: امام راحل بنیان گذار انقلاب اسلامی بودند و ما امروز هرچه داریم از این انقلاب است.

وی افزود: بیانات امام راحل در زمینه موقوفات، اموال وقفی را از نابودی نجات داد و ایشان با تاسی به اجداد پاکشان هر آنچه که در توان داشتند به کار گرفتند تا به دین و اسلام خدمت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی درباره اینکه اگر انسان به دنبال حق باشد هرگز از چیزی نمی‌هراسد، بیان داشت: استیفاء موقوفات و بقاع متبرکه ممکن است برای برخی از افراد تلخ و یا سخت باشد، همان طور که امام راحل در مقابل ظلم و ستم ایستاد و عزت و سعادت را برای ملت به ارمغان آورد ما نیز در استیفاء حقوق موقوفات و اداره موقوفات این وظیفه را بر عهده داریم.

نماينده ولی فقيه و رييس سازمان اوقاف و امور خيریه با تاکید بر اینکه فعالیتهای موقوفات باید جدی‌تر دنبال شود، گفت: رفع نواقص و رسیدگی به امور موقوفات نیاز به مجاهدت‎ها و تلاشهای شبانه روزی دارد و این امر از مهم‌ترین خواسته‌های امام راحل و واقفان محسوب و مورد رضای حضرت حق است.

وی افزود: رسیدگی به اموال موقوفات با روحیه اداری و کارمندی محقق نمی‌شود بلکه این مهم نیاز به روحیه جهادی و انقلابی دارد و امام راحل در دفاع از حق سر از پا نمی‌شناختند و خداوند نیز او را یاری و به ایشان نصرت عطا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه وظیفه دارد که در اداره موقوفات، امامزادگان و امور قرآنی تلاشی وافر داشته باشد تا این موقوفات الهی که امانت مردم به شمار می‎رود احیا شده و برکاتش برای مردم محسوس و ملموس باشد.

نماينده ولی فقيه و رييس سازمان اوقاف و امور خيریه با اشاره به اینکه امام راحل با دشمنان هرگز سازش نکرد و هرگز شخصیت امام قابل تحریف و تاویل نیست، اظهار داشت: برخی امروز دم از سازش با آمریکا می‌زنند در حالی که این مهم برخلاف خط و مشی امام بود.

وی با بیان اینکه استکبار ستیزی از ویژگیهای بارز امام راحل بود، تصریح کرد: امام راحل فرمودند ما آمریکا را زیر پا له می‌کنیم؛ کسی در طول تاریخ این چنین به صراحت سخن نگفته بود و رهبر معظم انقلاب نیز رهرو همان امام است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها و بارها فرمودند که دشمن قابل اعتماد نیست و آنها دروغگو و پیمان شکن هستند، مجلس سنای آمریکا با تمدید تحریم‌ها و نقض برجام دشمنی و خباثت خود را نشان داد در حالی که آنها مدام دم از آزادی و حقوق بشر می‌زنند در حالی که خود نخستین ناقضان حقوق بشر هستند.

وی افزود: مبنا و اساس دشمن سراسر غلط و اشتباه است به همین دلیل دست به تحریم می‌زنند زیرا از تعادل قدرت و قوای موجود در ایران نگران هستند، اگر مردم بخواهند عزت خود را حفظ کنند باید راه امام را که مسیر اسلام و قرآن بود ادامه دهند و اداره اوقاف نیز بر اساس همان رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب انجام وظیفه خواهد کرد و این امر تنها با روحیه جهادی و انقلابی محقق خواهد شد./201/813/ب1

ارسال نظرات