۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۴۶۴۹۱۹
مسؤول نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان عنوان کرد؛

ضرورت تقویت فعالیت‌‌های فرهنگی در دانشگاه ها

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان بر تقویت و انجام فعالیت‌‌های فرهنگی در دانشگاه ها تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید اهتمام بیشتری در این زمینه داشته باشند.
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان بر ضرورت توجه به برنامه های فرهنگی تأکید کرد و گفت: باید فعالیتهای فرهنگی به سمت کیفیت بخشی هدایت شوند.

وی با بیان اینکه کیفیت انجام فعالیتهای فرهنگی در دانشگاه ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، افزود: در حوزه آموزش و فعالیتهای فرهنگی هرچند تاکنون کارهای مؤثری صورت گرفته است، توجه به این امور باید بیشتر شود.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان فرهنگ را امری مهم در دانشگاه ها دانست و توسعه و تقویت برنامه های فرهنگی را نیاز جدی دانشگاه ها عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه یک نهاد فرهنگی است، اظهار داشت: کارهای مغفول در حوزه فرهنگ باید با جدیت در دانشگاه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به نقش دانشگاه علمی کاربردی در زمینه رفع بیکاری جوانان خاطرنشان کرد: پرهیز از سیاست زدگی و سلیقه گرایی رمز موفقیت این دانشگاه است.

وی با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری در لرستان عنوان کرد: دانشگاه علمی کاربردی با انجام رسات خود باید به گونه ای عمل کند که زمینه اشتغال دانشجویان افزایش یابد./202/9451/ب1

ارسال نظرات