۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۴۶۴۹۸۲

خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری رسانه برتر در حوزه وقف شد

خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، برای چهارمین سال پیاپی به عنوان رسانه برتر در حوزه وقف معرفی و از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه این استان مورد تجلیل قرار گرفت.
سجاد محمدی لوح تقدیر اوقاف به خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، در همایش یاوران وقف که ظهر امروز به میزبانی مجموعه لاله شهرکرد و با هدف تجلیل از واقفان، خیران، هیأت امناء برگزیده مساجد و رسانه های برتر در این حوزه برگزار شد، خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری رسانه برتر در حوزه وقف شد.

در این همایش که با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، مشاور استاندار در امور روحانیون و سایر مسؤولان مربوطه برگزار شد، از زحمات یک ساله آقای سجاد محمدی، مسؤول خبرگزاری رسا در این استان در راستای ترویج و انعکاس اخبار حوزه وقف با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در لوحی سپاسی که به رسا تقدیم شده از تلاش های صادقانه خبرنگاران رسا در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر و تشکر کرده است و همت والای خبرنگاران رسا در انعکاس اخبار و اطلاعات سازمان اوقاف و بیان مشکلات و واقعیت های اجتماعی را ارزشمند و ستودنی دانسته است./9457/202/ب3

ارسال نظرات