۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۴۶۵۰۰۹
فرمانده سپاه نقده خبر داد؛

برگزاری 45 یادواره شهدا در نقده با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

فرمانده سپاه نقده گفت: امسال 45 یادواره شهدا در شهرستان نقده و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.
یادواره شهدا

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، سرهنگ امیر اکبری در یادواره شهدای شهرستان نقده، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است.

وی با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نقده شاهد برگزاری یادواره شهدا هستیم، تصریح کرد: امسال 45 یادواره شهدا در شهرستان نقده و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

فرمانده سپاه نقده بابیان اینکه برگزاری یادواره شهدا زمینه زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا می‌شود، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به جوانان منتقل کنیم که برگزاری یادواره شهدا یکی از مهم‌ترین این اقدامات است.

این مسؤول با بیان اینکه شهرستان نقده در هشت سال دفاع مقدس توانسته رزمندگان زیادی را ب جبه حق علیه باطل اعزام کند، اعلام کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در سایه رشادت همین رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ایجاد شده است.

اکبری با اشاره به توطئه دشمن علیه ایران اسلامی، یادآور شد: دشمنان نظام همواره در تلاش برای ضربه زدن به ایران اسلامی هستند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمیکنند که باید ما در این زمینه هوشیار باشیم.

فرمانده سپاه نقده با اشاره به تلاش دشمن برای به انحراف کشیدن افکار جوانان، اظهار داشت: در این راستا باید تلاش کنیم تا جوانا را با فرهنگ دینی و اسلامی بیش از پیش آشنا کنیم تا از این آسیب‌ها در امان باشند.

این مسؤول دلجویی از خانواده شهدا و ایثارگران را حائز اهمیت اعلام کرد و گفت: باید در ایام مختلف سال نسبت به دلجویی از خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان اقدام کنیم چرا که این امر یکی از وظایف مسؤولان است./936/102/ب2

ارسال نظرات