۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۴۶۵۰۱۰
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

دولت تدبیر و امید دچار بی تدبیری است/ دولت یازدهم به وعده های خود عمل نکرد

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری گفت: شرایط کنونی کشور نشان دهنده اجرایی نشدن شعارهای دولت تدبیر و امید است و فاصله بسیاری با آنچه وعده داده شده بود وجود دارد.
حجت الاسلام والمسلمین انتظاری

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به شعارهای گوناگون دولتها در طول عمر ۳۸ساله انقلاب، اظهار داشت: همه دولتهایی که تاکنون بر سر کار آمده اند شعارها و وعده هایی داده اند که مردم بر اساس اعتماد به این وعده ها به آن ها رای داده اند.

وی با بیان اینکه برخی به وعده هایشان عمل کرده اند اما برخی در این کار موفق نبوده اند، ابراز داشت: دولت یازدهم نیز از این قاعده مستثنا نیست و در آغاز کار وعده های بسیاری داده است، جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور محترم با شعار اعتدال و تدبیر و امید وارد عرصه انتخابات شد و توانست آرای مردم را به خود جلب کند.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: شرایط کنونی کشور نشان دهنده اجرایی شدن این شعارها نیست و فاصله بسیاری با آنچه وعده داده شده بود وجود دارد، بنابراین دولت باید برای عدم تحقق وعده های خود پاسخ گو باشد و برای رفع مشکلات کشور چاره ای بیندیشند.

وی ادامه داد: تدبیر به معنای اندیشیدن و پیشگیری از وقوع مشکلات و حوادث ناگوار در کشور است اما امروز مشکلات متعدد موجود در کشور و نمونه های اخیر آن مانند مشکلات موجود در مرز مهران و سانحه ریلی قطار تبریز مشهد بود که خسارات جبران ناپذیری بر کشور و مردم وارد کردند که نشان از بی تدبیری این دولت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با بیان اینکه امروز سؤال اساسی مردم این است که آیا وعده تدبیر و امید داده شده این بود؟!، گفت: در طول این سه سال چه تدبیری برای مشکل اشتغال جوانان و بهبود وضع معیشت مردم صورت گرفته است؟ حقوقهای نجومی مدیران چه سازگاری با شعار تدبیر و امید دارد غیر از اینکه امید مردم را هم ناامید کرده است.

وی ادامه داد: در برخورد با حقوق های نجومی چه تدبیری اندیشیده شد تا مجرمان مجازات شوند و پولهای ببه ناحق گرفته شده به بیت المال بازگردانده شود؟ نه تنها اقدامی در این باره صورت نگرفت بلکه در برخی موارد از این حقوقها به عنوان حق قانونی مجرمان یاد شد و آنها را ذخیره انقلاب نامید.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به بکارگیری فعالان فتنه ۸۸ از سوی دولت، گفت: متأسفانه امروز شاهد آن هستیم کسانی که در سال ۸۸ با توهین به مقدسات ملت قصد ضربه زدن به نظام و براندازی آن را داشتند در قالب پستهای دولتی دوباره وارد بدنه نظام می شوند و نیروهای انقلابی و خدمتگزار کنار گذاشته می شوند./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات