۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۴۶۵۰۸۵
معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

آغاز به کار جشنواره قرآنی در مدارس علمیه خواهران لرستان

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی حوزه های علمیه خواهران در سه مرحله مدرسه ای، استانی و کشوری برگزار می شود، گفت: مرحله مدرسه ای این جشنواره در حال برگزاری است.
قرآن

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، گفت: جشنواره قرآنی در مدارس علمیه خواهران لرستان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه برگزیدگان مرحله مدرسه ای این جشنواره در مرحله استانی شرکت می کنند، افزود: برگزیدگان مرحله مدرسه ای جشنواره قرآنی باید امتیاز بین 99 تا 100 را کسب کنند.

عزیزی در ادامه خاطرنشان کرد: مرحله کشوری جشنواره قرآنی حوزه های علمیه خواهران لرستان 28 آذر ماه جاری تا پنجم دی ماه و با حضور برگزیدگان مرحله استانی برگزار می شود.

وی قرائت در دو مرحله تحقیق و ترتیل، حفظ موضوعی و ترتیل و نهج البلاغه را از محورهای برگزاری جشنواره قرآنی مدارس علمیه خواهران عنوان کرد.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان افزود: بخش آثار پژوهشی، ادبی، هنری، خوشنویسی، نقاشی و صنایع دستی از دیگر محورهای برگزاری این جشنواره قرآنی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دوره تربیت مربی بسیج در طرح گلبرگ عفاف و حجاب به میزبانی استان قم در حال برگزاری است، بیان داشت: در این راستا هر مدرسه ای در استان یک نفر را معرفی و از بین آنان شش نفر جهت شرکت در این دوره به قم اعزام شده اند.

عزیزی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با حضور در مدارس در زمینه تبلیغ و تبیین عفاف و حجاب به فعالیت می پردازند./9459/303/ب2

ارسال نظرات