۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۴۶۵۱۷۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی:

13 درصد وقفهای کشور در سال جاری مربوط به خراسان رضوی است

حجت الاسلام احمدزاده گفت: در سال جاری در کل کشور، یک هزار و 442 وقف جدید به ثبت رسیده که از این تعداد، 186 وقف معادل 13 درصد، مربوط به خراسان رضوی است.
وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش یاوران وقف با حضور نمایندگان اصحاب وقف شامل واقفان و متولیان موقوفات و بقاع متبرکه بعد از ظهر امروز در محل تالار نور برگزار شد.

حجت الاسلام محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در این همایش، اقبال مردم به وقف را نشانه موفقیت سازمان اوقاف در اجرای امینانه نیات واقفان و حفظ و حراست موقوفات دانست و گفت: طی هشت ماه سال جاری در کل کشور، یک هزار و 442 وقف جدید به ثبت رسیده که از این تعداد، 186 وقف معادل 13 درصد، مربوط به خراسان رضوی است.

در ادامه این برنامه، حجت‌الاسلام جمال ایزدی، معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی نیز در میزگردی با حضور واقفان برتر سال جدید، گفت: موضوع وقف پیش از آنکه موضوعی اسلامی باشد، موضوعی انسانی است، از همین رو اگر واقفان نباشند، مشکلات جامعه بیشتر می‌شود.

این گزارش حاکی است، در ادامه این نشست، ضمن بیان خاطرات از سوی واقفان، از ۱۴۰ برگزیده طرح‌های سوگواره بصیرت عاشورایی، خادمان اربعین حسینی، قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی و تلاشگران عرصه وقف در دهه وقف تقدیر شد./930/202/ب3

ارسال نظرات