۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۴۶۵۱۸۹

حمله سایبری سعودی ها به سایت مؤسسه پیام امام هادی

روابط عمومی مؤسسه امام هادی(ع) از حمله سایبری به سایت مؤسسه پیام امام هادی(ع) و هک یک ساعته این سایت به وسیله یک هکر سعودی خبر داد.
مؤسسه پیام امام هادی

حجت الاسلام قادری روابط عمومی مؤسسه امام هادی(ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از تلاش هکرهای سعودی در ظهر امروز برای هک کردن  سایت مؤسسه امام هادی(ع) خبر داد.

وی با اشاره به این که این هکر سعودی که در شهر جده مستقر است چندین بار برای هک سایت مؤسسه امام هادی(ع) تلاش کرده است، خاطرنشان کرد: او تاکنون توانسته است در شامگاه پنج شنبه 11 آذر ماه 95 به مدت یک ساعت این سایت را هک کند و پرچم عربستان را در صفحه اصلی این سایت قرار دهد که با تلاش متخصصان، این سایت بلافاصله بازپس گرفته شد.

حجت الاسلام قادری افزود: اقداماتی هم از طرف این هکر سعودی از ظهر امروز برای هک سایت صورت گرفته است که ناموفق بوده است و نشان از اهمیت سایت های پژوهشی در فضای جنگ نرم دارد.

روابط عمومی مؤسسه امام هادی(ع) با بیان این که پژوهش ها و فعالیت های موسسه امام هادی (ع) در مقابل افکار سلفی، وهابی و تکفیری است، اظهار داشت: این گونه اقدامات سعودی ها، دلیل بر صحت و درستی عملکرد موسسه در ترویج معارف حقه اهل بیت(ع) است.

وی خاطرنشان کرد: به تازگی کتاب «دیباچه ای بر زیارت» توسط گروه پژوهشی دعا و زیارت موسسه امام هادی(ع) منتشر شده است که این کتاب ترجمه جلد صفر «موسوعة زیارات المعصومین(ع)» است که به فارسی ترجمه شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

حجت الاسلام قادری ادامه داد: از جمله ویژگی های این کتاب جمع نمودن آراء و نظریات علما و بزرگان شیعه و سنی، در مقابل گفتار پوچ، ناشایست و غیر مستدل وهابیت و ابن تیمیه پیرامون زیارات است که تفوّق منطق شیعه و سنی به عنوان اجماع مسلمین در مقابل وهابیت را نشان می دهد.

گفتنی است مؤسسه امام هادی(ع) مؤسسه ای پژوهشی است که با مدیریت حجت الاسلام والمسلمین رفیعی پور به پژوهش پیرامون متون تخصصی فقهی و اصولی و همچنین ادعیه و زیارات علمای قدیم شیعه و سنی می پردازد و سایت این مؤسسه به نشانیwww.imamhadi.i   است./843/302/ب3

ارسال نظرات