۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۴۶۵۲۰۶
استاد حوزه علمیه بابل:

انفعال در برابر نقض برجام پذیرفتنی نیست

حجت الاسلام شیخی ضمن تاکید بر این مطلب که انفعال در برابر نقض برجام پذیرفتنی نیست، گفت: نباید از سوی مقامات کشور مواضع منفعل را در قبال دشمنان شاهد باشیم بلکه منتظر برخورد متقابل و جدی از سوی مسؤولان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستیم.
محسن شیخی عزیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام محسن شیخی عزیزی، استاد حوزه علمیه بابل، امشب در جمع فعالان سیاسی بخش لاله آباد در مسجد جامع زرگرشهر با اشاره به نقض آشکار و صریح برجام از سوی آمریکا، گفت: بدعهدی آمریکا، دشمنی و خباثت این دولت با ملت ایران نه تنها برای ملت و دولت ایران بلکه برای مردم جهان دوباره آشکار شد.

وی افزود: آمریکا شیطان بزرگ و دولت بدعهدی است و نباید به هیچ وجه به توافق با این دولت اعتماد کرد.

عضو هیات امنای مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) با بیان این مطلب که تمام پیش بینی های مقام معظم انقلاب درباره آمریکا محقق شد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از تقریبا سه سال پیش بر بدعهدی آمریکا و به ویژه در هفته های اخیر در خصوص برجام و عدم نتیجه گیری از مذاکرات تاکید فرمودند.

وی ادامه داد: مردم خواستار برخورد انقلابی و موضع قاطع از سوی مجلس شورای اسلامی، دولت و شورای امنیت ملی در خصوص نقض صریح و آشکار برجام از سوی نظام حاکم بر آمریکا است.

استاد حوزه علمیه خواستار وحدت همگان برای دفاع از حقوق ومنافع ملی کشور شد و تاکید کرد: امروز بیش از گذشته باید انسجام ملی کشور با تبعیت از ولایت فقیه صورت گیرد و همه آحاد ملت و مسؤولان در برابر زیاده خواهی های دشمنان و پایمال کردن حقوق و منافع ملی بایستند.

حجت الاسلام شیخی ضمن تاکید بر این مطلب که انفعال در برابر نقض برجام پذیرفتنی نیست، تاکید کرد: نباید از سوی مقامات کشور مواضع منفعل را در قبال دشمنان شاهد باشیم بلکه همانطور که قبلا از سوی تیم مذاکره کننده وعده داده شده است، برخورد متقابل و جدی از سوی مسؤولان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی را انتظار داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عدم برخورد جدی مسؤولان با مساله حقوق های نجومی پرداخت و گفت: متاسفانه هنوز بعد از گذشت چند ماه از دستور صریح مقام معظم رهبری و وعده مسؤولان برای برخورد با حقوق های نجومی، تا کنون اقدام خاصی انجام نشده است.

امام جمعه زرگرشهر زراندوزی و قدرت طلبی را مغایر با دیدگاه های امام راحل و اصول انقلاب دانست و اظهار داشت: چرا وعده دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی درخصوص ارائه گزارش تحقیق و تفحص درباره حقوق های نجومی در اول آذر ماه محقق نشده است.

وی ادامه داد: حرف آخر را در حوزه سیاست کشور، سیاستهای مقام معظم رهبری و قانون به ویژه قانون اساسی می زند و همگان به ویژه مسؤولان باید خود را ملزم به اجرای قانون به ویژه قانون اساسی کنند./202/1313/ب1

ارسال نظرات