۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۴۶۵۲۳۷
معاون آموزش تربیت سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور:

روحانیت سکاندار عقیده و ایمان مردم است

معاون آموزش تربیت سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه روحانیت سکاندار عقیده و ایمان مردم است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: حوزه‌ علمیه مادر و مبلغ انقلاب است، انقلاب و بسیج مولود حوزه علمیه هستند.
1

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی‌کاظم بهرام، معاون آموزش تربیت سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، یکشنبه شب در دوره آموزشی عفاف و حجاب که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران مهدی برگزار شد، گفت: نقش آفرینی روحانیت بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی بر مبنای نیازهای جدی جامعه و اقشار مختلف بسیج صورت پذیرفت تا با آموزش مبلغان و مربیان متخصص نیازهای موجود در جامعه مرتفع شود.

حجت الاسلام بهرام با بیان اینکه روحانیت سکاندار عقیده و ایمان مردم هستند، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند حوزه‌ علمیه مادر و مبلغ انقلاب است، انقلاب و بسیج مولود حوزه علیمه هستند.

معاون آموزش تربیت سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با اشاره به مطالبات رهبری از طلاب و روحانیان، بیان داشت: معظم له در دیداری که با طلاب و روحانیان داشتند به انقلابی ماندن حوزه علمیه و تربیت طلبه تراز انقلاب تاکید کردند، امروز از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه‌های علیمه همین امر است.

وی با بیان اینکه حوزه انقلابی در راستای رفع نیازهای جامعه گام بر می‎‌دارد، گفت: سازمان بسیج طلاب بر اساس نیاز سنجی که انجام داد دوره‌هایی را برای طلاب و روحانیون بسیجی در نظر گرفت تا بتواند در راستای رفع دغدغه‌های رهبری گامی موثر بردارد.

حجت الاسلام بهرام در ادامه با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب ورود طلاب در زمینه فضای مجازی، گفت: بسیج طلاب با برگزاری دوره‌های تخصصی در زمینه فضای مجازی درصدد تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در این زمینه بود و دیگر اینکه در راستای ترویج اقتصاد مقاومتی، روایتگری، فمنیسم و... نیز دوره‌هایی را برگزار کرد./813/202/ب3

ارسال نظرات