۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۴۶۵۳۹۵
نماینده مجلس:

افزایش موقوفات راهی برای مدیریت اقتصادی جامعه است

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، افزایش موقوفات را یکی از شیوه‌های مدیریت اقتصاد جامعه عنوان کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی غلامرضا کاتب

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از ستاد خبری دهه وقف، غلامرضا کاتب در نشستی که به مناسبت هفته وقف با حضور کارکنان مجموعه اوقاف شهرستان در محل دفتر وی برگزار شد، ضمن تبریک دهه وقف به مجموعه کارکنان اوقاف و امور خیریه و اصحاب وقف گفت: ترویج فرهنگ وقف و افزایش موقوفات یکی از راه‌های مدیریت بهتر اقتصاد جامعه و تقسیم عادلانه ثروت است.

وی افزود: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است، باید تلاش کنیم تا در مدیریت اقتصادی کشور سهیم باشیم و یکی از راه‌های عمل به این مهم ترویج فرهنگ وقف و افزایش موقوفات است.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی جامعه که مشکلات اقتصادی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم است، باید بتوانیم با مدیریت هدفمند و برنامه‌ریزی‌شده بر مشکلات موجود فائق آمده و دشمنان نظام و انقلاب را در مقابل حربه‌های ناجوانمردانه‌شان ناکام بگذاریم.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان در جهت نهادینه کردن فرهنگ وقف در شهرستان طی سال‌های اخیر، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط مجموعه اوقاف و امور خیریه شهرستان، کارهای خوب و مؤثری در زمینه افزایش موقوفات صورت گرفته و تأثیر این تلاش‌ها در سطح شهرستان محسوس و قابل لمس است.

کاتب یادآور شد: یکی از شیوه‌های عملی فرهنگ‌سازی وقف در سطح جامعه، عمل امینانه به نیات واقفان و حفظ و حراست از موقوفات است که این مهم به‌ خوبی در سطح شهرستان‌های گرمسار و آرادان در حال انجام است و امیدواریم که مردم نیز در این زمینه نهایت سعی و تلاش خود را به کار بگیرند./816/102/ب2

ارسال نظرات