۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۴۶۵۴۱۸
امام جمعه الیگودرز:

تقویت فرهنگ ایثار و شهادت راه خنثی سازی هجمه های دشمنان است

امام جمعه الیگودرز تبیین و ترویج ارزشهای اسلامی را نیاز اساسی امروز جامعه دانست و گفت: در سایه ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت ارزشها در جامعه هجمه های دشمن خنثی می شود.
ایثار و شهادت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی محمد ارزنده، امشب در ستاد برنامه ریزی یادواره شهدای دانشجوی شهرستان الیگودرز، گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور حاصل خون شهدا است.

وی عنوان کرد: به برکت خون شهدا و ایثار و فداکاری جانبازان و ایثارگران، انقلاب اسلامی در سایه ولایت و رهبری با اقتدار و عزت در جهان به سوی پیشرفت و تعالی گام بر داشته است.

امام جمعه الیگودرز با گرامیداشت 16 آذرماه و روز دانشجو، بیان داشت: امروز دانشجویان باید روحیه استکبار ستیزی خود را حفظ کرده و با سر دادن فریاد استکبار ستیزی هجمه های دشمن را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه رضایت خدا و ادای دین به انقلاب اسلامی هدف شهدا بود، افزود: ادامه راه شهدا و پاسداری از ارزشها و آرمانهای شهدا امروز وظیفه ما است.

حجت الاسلام ارزنده با تأکید بر توجه مسؤولان به اهداف و آرمانهای شهدا، اظهار داشت: مسؤولان در برگزاری یادواره های شهدا باید برنامه ریزی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی برگزاری یادواره شهدا را فرصتی برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه بین نسل جوان دانست و افزود: با تبیین و تقویت ارزشها بین نسل جوان باید هجمه های فرهنگی دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام ارزنده با یادآوری به تلاش دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ و باور جوانان در قالب هجمه های فرهنگی، بیان داشت: تقویت و تبیین ارزشها راه خنثی سازی این هجمه ها است.

وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: تلاش برای تحقق آرمانها و اهداف انقلاب، انجام به موقع مسؤولیتها، توجه به مشکلات مردم و خدمت بی منت و تلاش برای کسب رضای خدا ادامه راه شهدا است.

امام جمعه الیگودرز با یادآوری به اینکه شهرستان الیگودرز 604 شهید تقدیم انقلاب کرده است، بیان داشت: از این تعداد 8 شهید از شهدا دانشجو هستند.

گفتنی است، یادواره شهدای دانشجو، شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام در 17 آذر ماه جاری به میزبانی دانشگاه آزاد شهرستان الیگودرز برگزار می شود./9459/203/ب2

ارسال نظرات