۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۶۵۴۴۳
به مناسبت نهم ربیع الاول برگزار می شود؛

گردهمایی تجدید بیعت روحانیان با امام زمان

به مناسبت نهم ربیع الاول آغاز امامت امام زمان(عج) گردهمایی روحانیان با امام زمان(عج) درمسجد مقدس جمکران از سوی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان قم برگزار می شود.
بیعت با امام زمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت نهم ربیع الاول آغاز امامت امام زمان(عج) گردهمایی روحانیان با امام زمان(عج) درمسجد مقدس جمکران از سوی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان قم برگزار می شود.

براساس این گزارش، سخنران گردهمایی تجدید بیعت روحانیان با امام زمان(عج) آیت الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی است.

لازم به ذکراست، این گردهمایی پنج شنبه 18 آذر همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود و وسایل ایاب و ذهاب نیز ساعت 16در مقابل مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهرک مهدیه و مسجدهای حضرت زینب(س) و خاتم الانبیاء(ص) پردیسان همچنین پل آهنچی آماده خدمات رسانی به روحانیان هستند.

تلبس به لباس روحانیت از شرایط شرکت در این گردهمایی است و شرکت کنندگان در این گردهمایی نیز فیش غذای تبرکی حضرت را دریافت خواهند کرد.

روحانیان علاقه مند به شرکت در گردهمایی بیعت با امام زمان(عج) می توانند جهت نام نویسی به دفتر معاونت تبلیغ واقع در حیاط مدرسه عالی دارالشفاء و مسجد امیرالمؤمنین(ع) واقع در شهرک مهدیه همچنین سامانه اینترنتی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان قم به نشانی qom.zitova.ir مراجعه کنند./1324/203/ب3

ارسال نظرات