۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۴۶۵۴۶۲
فرمانده سپاه عاشورا:

غرب در فتنه تروریسم پروری شکست خورده است

سردار کریمیان با اشاره به شکست غرب در فتنه تروریسم‌پروری منطقه‌ خاورمیانه، گفت: اصلی ترین عامل پیروزی مدافعان حرم؛ ایمان، اخلاص و تأسی از مکتب عاشورا است.
سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در همایش بسیجیان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با بیان این‌که غرب از هر تلاشی برای مقابله با نظام اسلامی ایران فروگذار نیست، اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با تطوئه‌های مختلف به دنبال اجرای پروژه براندازی بوده‌اند.

وی با بیان این‌که دوران هشت سال دفاع مقدس تنها با هدف تضعیف جبهه مقاومت اسلامی و مقابله با صدور انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران هم اکنون درگیر جنگ ترکیبی یعنی جنگ نرم، جنگ امنیتی و نبرد سخت با دشمنان اسلام است که نباید غفلت در این عرصه صورت گیرد.

سردار کریمیان با تأکید بر نقش مهم رسانه‌ها در مقابله با فتنه‌های مختلف دشمنان، گفت: در این میان صدا و سیما در خط مقدم جبهه تبلیغی، بصیرت افزایی و دفاع از ارزشهای اسلامی قرار دارد، ضمن این‌که دیگر رسانه‌های جبهه داخلی نیز بایستی با تبیین آرمان‌گرایی واقع بینانه نیاز مهم جامعه در این عرصه را تأمین کنند.

فرمانده سپاه عاشورا بر نقش آفرینی بیش از پیش رسانه ملی بر خنثی کردن توطئه های دشمنان و ارتقای سطح بصیرتی مردم تأکید کرد و افزود: امروز دشمنان با شکست در جبهه مقاومت اسلامی به دنبال انتقام در عرصه‌های سیاسی و بین‌المللی است که قطعا توجه به روحیه جهادی و بسیجی در این عرصه بیش از پیش احساس می شود.

وی مقاومت عزتمندانه رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در برابر تکفیری های وابسته به غرب را یادآور شد و گفت: اصلی ترین عامل پیروزی مدافعان حرم؛ ایمان، اخلاص و تأسی از مکتب عاشورا است؛ برای پیروزی در عرصه‌های سیاسی، دیپلماسی و اقتصادی نیز نیازمند روحیه جهادی، اخلاص در نیت و عمل هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: کدخدای خودخوانده جهان با تشکیل گروهک های آدمکش تکفیری تلاش می کند پایگاه  های انقلاب اسلامی را در داخل کشورمان و منطقه تضعیف و جمهوری اسلامی را ساقط کند، ادعای غرب درباره مخالفت گروه‌های تروریستی با نظام‌های سیاسی عراق و سوریه دروغ است بلکه داعش و النصره برای حمله به کشورمان ایجاد شدند.

همچنین سید محسن لطیفی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در سخنانی از تولید مستندهای قره باغ، نارداران، شاه اسماعیل و گوناز تی وی خبر داد و اظهار داشت: امسال 20 هزار دقیقه برنامه تلویزیونی و 12 هزار و 800 دقیقه برنامه رادیویی و چندین گزارش فاخر خبری در حوزه سیما ، صدا و خبر تهیه و پخش شده است.

وی با تأکید بر اهمیت فرهنگ بسیج در برنامه سازی شبکه سهند، خاطرنشان کرد: امسال 10 سرود و نماهنگ فاخر در تبیین فرهنگ مقاومت در این مرکز ساخته شده است؛ که روند تولید برنامه‌های فاخر در بخش سیما به ویژه رادیو برون مرزی نیز با جدیت پیگیری می شود./935/202/ب2

ارسال نظرات