۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۴۶۵۵۰۱
مدیر حوزه های علمیه استان ایلام:

جناح های سیاسی منافع ملی را در اولویت قرار دهند

مدیر حوزه های علمیه استان ایلام گفت: ایستادگی در مقابل آمریکا با روحیه انقلابی و جهادی می تواند نتیجه بخش باشد، در غیر این صورت آمریکا به زیاده خواهی های خود که حد پایانی ندارد، ادامه می دهد و تا جایی می رود که مقاومت را در منطقه تضعیف و زمینه تغییر نظام را فراهم آورد.
حجت الاسلام مرادبیگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام وعد مرادبیگی، مدیر حوزه های علمیه استان ایلام، امروز در بین طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام به مسأله تمدید تحریم های 10 ساله آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: ایستادگی در مقابل آمریکا با روحیه انقلابی و جهادی می تواند نتیجه بخش باشد، در غیر این صورت آمریکا به زیاده خواهی های خود که حد پایانی ندارد، ادامه می دهد و تا جایی می رود که مقاومت را در منطقه تضعیف و زمینه تغییر نظام را  فراهم آورد.

وی با اشاره به این که امام خمیمی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ خواند، تصریح کرد: شیطان بزرگ قدم به قدم جلو می آید و نفوذ می کند و اگر ما روی خوش نشان دهیم، فرصت بسیار خوبی را برای او فراهم کرده ایم، از این رو ما باید تمامی راه های نفوذ آمریکا را ببندیم و خوی استکباری و پلید آن را به تمامی دنیا معرفی کنیم، هر چند همه جهانیان با بدعهدی و پلید بودن این شیطان بزرگ آشنا هستند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام افزود: باید با اجرای رهنمودها و تدابیر مقام معظم رهبری و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و ظرفیت های درونی به پیشرفت های علمی و اقتصادی خود ادامه دهیم و نگذاریم دشمنان روحیه جهادی و انقلابی ما را با وعده های دروغ و دلخوش کننده از بین ببرند.

حجت الاسلام مرادبیگی با تأکید بر این که دولت و مجلس توأمان باید اقتدار نظام اسلامی را به رخ نظام سلطه بکشانند و با عکس العمل مناسب، خوی استکباری آمریکا را لگدمال کنند، تصریح کرد: توقع  مردم از جناح ها و نخبگان سیاسی این است که منافع ملی را بر مصلحت شخصی و حزبی و سیاسی ترجیح دهند و به گستاخی آمریکایی ها پاسخی قاطع بدهند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان تأکید کرد: باید گوش به امر رهبر معظم انقلاب، برای رسیدن به قله های افتخار و عزت، قدم های خود را محکم تر و استوارتر برداریم./879/203/ب2

ارسال نظرات