۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۴۶۵۵۸۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

تبیین ریشه‌‌های فتنه 88 از اهداف برنامه های ۹ دی است

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه هدف برنامه های 9 دی تبیین اهداف و ریشه های فتنه ۸۸ است، گفت: ۹ دی در حقیقت روز بصیرت و نماد هوشیاری ملت ایران است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام حسین تقی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی‌زاده رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در جلسه هماهنگی مراسمات بزرگداشت 9 دی و دهه فجر انقلاب، با بیان اینکه 9 دی یادآور بصیرت و هوشیاری مردم ایران در برابر توطئه دشمنان نظام بود، اظهار داشت: در نهایت امر این بصیرت دینی مردم بود که دشمن را مأیوس کرد.

وی با تأکید بر برگزاری با شکوه بزرگداشت ۹ دی و ایام الله دهه فجر، ابراز داشت: برگزاری باشکوه این دو مناسبت از اهداف این ستاد است، برگزاری با شکوه این مراسمات سبب خواهد شد این حماسه عظیم هیچ گاه فراموش نشود و همیشه یادآور بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه های استکبار خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برنامه‌‌ها نهم دی و ایام الله دهه فجر و اهداف آن به شهرستانها ابلاغ شده است، تصریح کرد: نمایندگانی از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در شهرستان‌‌ها تعیین شده‌‌اند که طی جلساتی هماهنگیهای لازم را با مسؤولان شهرستانها انجام دهند.

وی توجه به لایه‌‌های عمیق پیدایش حماسه 9 دی، تحلیل و تبیین ریشه‌‌های فتنه 88، نقش رهبری در حراست از خطوط حرمتی انقلاب و آشکارسازی اهداف فتنه 88 از جمله اهداف برنامه های 9 دی استان عنوان و تصریح کرد: این مراسمات در ۹ دی برای تبیین و روشن ساختن این اهداف طرح ریزی شده است.

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به برگزاری همایشهای مختلف بصیرت در این روز، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌‌ریزیهای انجام شده همایشهایی با عنوان روز بصیرت در دانشگاه‌‌ها برگزار خواهد شد، همچنین تجمعی در مقابل و یا داخل مصلی با توجه به شرایط جوی حاکم بر شهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر نیز یاد آور روزهای پر شور انقلابی مردم ایران است که به پیروزی انقلاب اسلامی ایران منتهی شد، افزود: همچنین لازم است برنامه هایی برای بیان ارزشها و اهداف انقلابی برای مقابله با تحریف انقلاب و ارزشهای امام راحل برگزار شود و طرح ریزیهای لازم نیز در این زمینه صورت گرفته است.

محرم فروغی مشاور و دبیر شورای معارف اسلامی صدا و سیمای آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از آمادگی صدا و سیما جهت پوشش برنامه های روز بصیرت خبر داد و بیان کرد: صدا و سیمای استان تمام تلاش خود را جهت انعکاس و نمایش این مراسمات انجام خواهد داد تا اکثریت مردم از آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه میزگردهایی با هدف بازخوانی حماسه 8 و 9 دی ماه در صدا و سیمای آذربایجان شرقی پخش خواهد شد، گفت: صدا و سیما با تمام توان اهداف روز بصیرت را به نمایش خواهد گذاشت./202/854/ب1

ارسال نظرات