۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۴۶۵۶۰۶
سردار کریمیان:

دشمنان به دنبال تضعیف روحیه استکبارستیزی مردم هستند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمنان قصد دارند روحیه استکبارستیزی مردم ایران تضعیف و راه و هدف انقلاب و شهدا به فراموشی سپرده شود.
سردار کريميان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در یادواره بزرگداشت یاد و خاطره 16 شهید دانشجوی دوران دفاع مقدس با تأکید بر این‌که دانشجویان در دو سنگر علم و جهاد همواره افتخارآفرین بوده‌اند، اظهار داشت: دانشجویان همواره در خط مقدم عدالتخواهی و حق‌طلبی بودند.

وی با بیان این‌که روز دانشجو روز تجدید پیمان با آرمانهای شهدای دانشجو است، خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم راه و آرمان شهدا را بشناسیم و در ادامه همان راه قدم برداریم؛ اگر دیروز دانشجویان با حضور در سنگر جهاد توانستند ادای دین داشته باشند، امروز دانشجویان با درس خواندن مطلوب بایستی ادامه دهنده راه آنان باشند.

سردار کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که جناح راست و چپ در کشور نداریم، تصریح کرد: به تعبیر رهبر انقلاب تنها انقلابی و غیرانقلابی داریم؛ کسانی که به آینده کشور دلسوزی می کنند انقلابی هستند و آنان که عکس این موضوع عمل می کنند ضد انقلابند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این‌که دشمن در نقشه ایجاد دوقطبی در کشور می کوشد نیروهای ارزشی و انقلابی را مقابل دیگر اقشار مردم قرار دهند، افزود: مردم، دانشجویان و مسؤولان هوشیار باشند و در جریان دوقطبی سازی کشور از سوی دشمنان گرفتار نشوند.

وی با بیان این‌که راه انداختن جریان کنسرت های موسیقی و حاشیه‌های بعد از آن نمونه ای از ایجاد دودستگی در کشور بوده است، خاطرنشان کرد: آنهایی که این جریانها را راه می اندازند؛ قصد دارند روحیه استکبارستیزی مردم ایران تضعیف و راه و هدف انقلاب و شهدا به فراموشی سپرده شود.

سردار کریمیان با تأکید بر این‌که نباید انتظار دوستی از دشمن دیرین خود را داشته باشیم، گفت: دشمن با وجود شکست در عرصه های مختلف همچنان از نقشه های شوم خود دست برنداشته و باید با هوشیاری و عمل به رهنمودهای رهبری در خنثی شدن نقشه های شوم دشمن همدل و متحد باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده های 16 شهید دانشجو، از نرم افزار اقتصاد مقاومتی رونمایی شد./203/935/ب1

ارسال نظرات