۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۴۶۵۶۲۲
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان:

اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی برای ضربه به اسلام ناب محمدی تلاش می کنند

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان این که در این ایام و شرایطی که دشمنان برای بهره گیری از کارهای جاهلانه تلاش می کنند باید مراقب رفتارها بود، گفت: اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی برای ضربه به اسلام حقیقی تلاش می کنند از این رو تلاش شده از بعد فرهنگی هم در این زمینه کارهایی انجام شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسن رحیمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران عصر امروز در دیدار حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که طی یکی دوسال گذشته ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی شکل گرفت، گفت: نزدیک 30 مرکز و نهاد در این عرصه فعالیت مستقیم و احیانا غیر مسقتیم داشتند.

وی افزود: کارهای متعددی انجام شده است، هدف اصلی این ستاد هماهنگی و هم افزایی بین این مجموعه ها و دستگاه ها است تا کاری بر زمین نماند و از طرفی دیگر کارهای موازی و تکراری انجام نشود.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به نگرانی های در آستانه نهم ربیع اظهار داشت: یکی از نگرانی ها این است که بر خلاف آنچه که اعتقاد داریم به ویژه درباره حضرت ولیعصر(ع) کارهای نادرستی انجام شود.

وی ادامه داد: مسأله مهدویت و امام زمان(عج) می تواند نه تنها کانون وحدت شیعیان و مسلمانان باشند بلکه می توانند محور سایر ادیان باشند اما متأسفانه برخی تحت این عنوان انحرافاتی دارند و کارهای ناشایستی به بهانه این مناسبت انجام می شود که ناقض هدف اصلی مهدویت است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان این که در این ایام و شرایطی که دشمنان برای بهره گیری از کارهای جاهلانه و دامن زدن به جنایت هایی که انجام می دهد تلاش می کنند باید مراقب رفتارها بود، ابراز داشت: اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی برای ضربه به اسلام حقیقی تلاش می کنند از این رو تلاش شده از بعد فرهنگی هم در این زمینه کارهایی انجام شود؛ باید در جهت حذف آسیب ها تلاش شود.

وی با اشاره به کارهای مشترک ستاد مذکور عنوان کرد: این ستاد کارهای متعددی انجام داده از جمله مراسمی که در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود مشترک است، این برنامه با همکاری مرکز تخصصی مهدویت، دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها و حوزه علمیه برگزار خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان خاطرنشان کرد: امسال برنامه داریم که تحت عنوان بیعت با امام زمان(عج) دانشجویان و طلاب در مراسمی حضور پیدا کنند تا تجدید بیعتی با مولای خود داشته باشند که برنامه های بسیاری برای آن ها در نظر گرفته شده است./1323/202/ب3

ارسال نظرات