۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۴۶۵۷۳۸
حجت الاسلام سروستانی:

آغاز امامت امام عصر از نعمت های بزرگ الهی برای جهان بشریت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن گرامیداشت آغاز امام حضرت ولیعصر (عج) این واقعه را از نعمت های بزرگ الهی برای جهان بشریت عنوان کرد.
امام زمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: امام عصر (عج) همواره سکاندار هدایت جامعه بشری است، اما بنا به مصلحت الهی از پس پرده غیبت هدایت امور جامعه اسلامی را به عهده دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تاکید کرد: هم اکنون که قرن ها از آغاز امامت آن حضرت (عج) می گذرد آن حضرت (عج) با نورانیت و هدایت های الهی خویش همانند خورشیدی از پشت ابرها جهان را سکانداری می کند.

وی تصریح کرد: بنا به فرموده امام عصر (عج) در عصر غیبت، در حقیقت محوریت سکانداری امور دینی مردم به واسطه علمای بزرگی که نایبان عام آن حضرت هستند و حرف آنها برای مردم حجت محسوب می شود، انجام می شود.

حجت الاسلام سروستانی با اشاره به لزوم تبعیت از امام معصوم و نائب آن، تاکید کرد: طبیعتا همه مردم در زمان غیبت باید برای شناخت و تبعیت از امام، ولایت و رهبری گام بردارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: آغاز امامت امام عصر پس از شهادت پدر بزرگوارشان یکی از نعمت های بزرگ الهی برای جهان بشریت به شمار می رود.

وی در خاتمه سخنان خود تصریح کرد: تبعیت از ولایت سبب می شود تا انسان زمینه سعادت و خوشبختی خود را فراهم سازد و دوری از معرفت به ولایت و عدم تبعیت از او برای انسان خواری و ذلت را در پی خواهد داشت./101/833/ب1

ارسال نظرات