۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۴۶۵۷۴۰

برگزیده شدن طلبه مدرسه جزائریه شوشتر در جشنواره علامه حلی استانی

مدیر مدرسه جزائریه شوشتر با اشاره به فعالیت های پژوهشی مدرسه از انتخاب طلبه این مدرسه به عنوان یکی از نفرات برتر جشنواره علامه حلی استانی خبر داد.
فضای درس و مباحثه در حوزه علمیه آیت الله مجتهدی

حجت الاسلام حمیدرضا سبزی، مدیر مدرسه جزائریه شوشتر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری مراسم عمامه گذاری 3 طلبه مدرسه در 17 ربیع الاول اظهار داشت: جشن ولادت رسول خدا(ص) نیز با حضور اساتید و طلبه های مدرسه در 17 ربیع الاول برگزار خواهد شد.

مدیر مدرسه جزائریه شوشتر به حضور طلاب و روحانیان مدرسه در مساجد و انجام فعالیت های تبلیغی به مناسبت ماه ربیع الاول اشاره و ابراز داشت: 12 تا 13 روحانی در قالب طرح هجرت با حضور در روستاها فعالیت های تبلیغی، برنامه های تعریف شده و اقامه نماز را به طور مستمر انجام می دهند.

این مقام مسؤول با اشاره به فعالیت های پژوهشی مدرسه و در پیش بودن جشنواره علامه حلی خاطرنشان کرد: یکی از طلبه های مدرسه به نام مصطفی حصیرباف در جشنواره علامه حلی سال گذشته جزء نفرات برتر شناخته شد.

حجت الاسلام سبزی گفت: مراسم تقدیر از این طلبه به همراه سایر طلاب برتر جشنواره علامه حلی سال گذشته سه شنبه هفته آینده با حضور آیت الله موسوی جزایری در مسجد اعظم برگزار می‌شود.

وی به برگزاری دوره ها و کارگاه های پژوهش و مقاله نویسی از سوی معاونت پژوهش مدرسه اشاره و عنوان کرد: این کارگاه ها با حضور اساتید بومی برگزار و معاونت پژوهش امیدوار است که روند کیفیت بخشی به مقاله ها پیگیری شود تا طلاب از مراجعه به سایت ها و اخذ مقاله های آماده خودداری کنند./303/9456/ب1

ارسال نظرات