۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۶۵۷۴۶

مراسم سوگواری شهادت امام حسن عسکری در آمل برگزار می شود

مراسم سوگواری شهادت امام حسن عسکری(ع) به همت حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) و دفتر حضرت ‌آیت الله جوادی ‌آملی در آمل برگزار می شود.
امام حسن عسکری

حجت الاسلام حسن محمودی، رییس دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، اظهار داشت: این امام همام از جایگاه ارزشمند و گرانقدری برخوردار است که می طلبد بهره گیری شایسته ای از این وجود بزرگ داشته باشیم.

وی از برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام حسن عسکری(ع) در شهرستان آمل خبر داد و تصریح کرد: این مراسم در روز هفدهم آذرماه و بعد از نمازجماعت مغرب و عشا برگزار می شود.

حجت الاسلام محمودی افزود: مراسم شهادت امام حسن عسکری(ع) در مسجد هدایت شهرستان آمل صورت می گیرد که از همه عاشقان و دلدادگان به خاندان عصمت و طهارت جهت حضور دعوت می شود.

رییس دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران اظهار داشت: این مراسم همراه با مدیحه سرایی است که حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی، رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء و مسؤول حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل در آن به سخنرانی می پردازند.

وی ادامه داد: مراسم سوگواری شهادت امام حسن عسکری(ع) به میزبانی حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل و دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران برگزار می شود.

حجت الاسلام محمودی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ضرورت دارد تا سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) را سرلوحه امور خود قرار دهیم، گفت: حضور در محضر این بزرگواران از برکات ارزشمندی برخوردار است.

رییس دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران تصریح کرد: بهره گیری از روش و سیره زندگانی خاندان عصمت و طهارت(ع) بهره های ارزشمند و متعالی در انسان داشته و او را به درجات و مراتب والایی می رساند.

وی ادامه داد: بهره گیری از سیره اهل بیت معصومین(ع) زمینه ساز شکوفایی و سعادت و رستگاری انسان می شود که دستاوردهای متعالی در آن قرار دارد.

حجت الاسلام محمودی اظهار داشت: ضرورت دارد تا محبت اهل بیت معصومین(ع) را در وجود خود قرار دهیم که این امر ارزنده و گرانقدر سبب تحقق حیات طیبه برای انسان می شود.

رییس دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران افزود: امام حسن عسکری(ع) نیز مقام متعالی و والایی دارند که نیاز است از این وجود نورانی نهایت بهره برداری را در مسیر تعالی خود داشته باشیم.

مراسم سوگواری شهادت امام حسن عسکری(ع) با حضور مدیران، اساتید و طلاب در حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار شد.

گفتنی است، دفتر مرجعیت دینی و علمی آیت الله جوادی آملی واقع در شهرستان آمل بلوار سردار شهید محمدامین طبرسی رو به روی حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آماده حضور و استقبال از آحاد مردم است./1314/303ب2

ارسال نظرات