۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۴۶۵۸۴۵
محسن رضایی:

اقتصاد مقاومتی جهاد بزرگ است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک جهاد بزرگ است و کمتر از بیرون کردن صدام از سرزمین نیست، گفت: برای اینکه ایران تبدیل به کانون اقتصادی بزرگ در منطقه شود باید در صحنه حضور داشته باشیم.
سخنرانی دکتر محسن رضایی در همایش بین المللی ولایت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب در مراسم افتتاح قرارگاه ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور در خراسان جنوبی اظهار داشت: سال جاری سال اقتصاد مقاومتی است و دولت و مجلس و موسسات غیر دولتی باید به فرمان رهبری لبیک بگویند.

وی با بیان این که باید با لبیک گفتن سرزمین ها را آزاد کنیم، گفت: مردم هر وقت پشت سر امام بوده اند این ملت از تمام سدها عبور کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز باید نهادهای دولتی و غیر دولتی و مؤسسات خیریه آستین بالا بزنند و اقتصاد مقاومتی بزرگی را ایجاد کنند، با اقتصاد مقاومتی باید دشمن را مأیوس و ایران را تبدیل به قدرت اقتصادی کرد.

رضایی با بیان این که اقتصاد مقاومتی یک جهاد بزرگ است و کمتر از بیرون کردن صدام از سرزمین نیست، تصریح کرد: برای این که ایران تبدیل به کانون اقتصادی بزرگ در منطقه شود باید در صحنه حضور داشته باشیم، امروز اگر کسی بتواند در صحنه اقتصاد مقاومتی حضور داشته باشد ولی در این صحنه ورود پیدا نکند باید جواب خدا و شهدا را بدهد.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید گزارش خود را در ماه دی و یا ماه بهمن سال جاری از فعالیت های اقتصاد مقاومتی به گوش مردم می رساند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره  به عمران و آبادانی یک هزار دهستان در کشور با کمک بسیج و سپاه، خاطرنشان کرد: این یک هزار دهستان شناسایی شده اند.

رضایی اظهار کرد: مؤسسه خیریه امام علی(ع) شهر ری قبول مسؤولیت کرده است تا در 25 روستای شهرستان فردوس خراسان جنوبی آبادانی و اشتغال پایدار ایجاد کند، تلاش می شود اقتصاد مقاومتی در شهرستان فردوس پیاده شود.

وی با بیان این که در این استان انسان های با استعداد بسیاری هستند که باید مانند قطرات آب جمع و تبدیل به اقیانوس شوند، بیان کرد: نهادهای انقلابی، بخش خصوصی و دولتی و مؤسسات خیریه باید جمع شوند و باری را از دوش این انقلاب بردارند./880/پ203/ج

ارسال نظرات