۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۴۶۵۸۴۸
امام جمعه بیرجند:

شکاف طبقاتی نباید در جامعه وجود داشته باشد

امام جمعه بیرجند گفت: متأسفانه برخی ها در این جامعه که نان شب برای خوردن ندارند برخی های دیگر نیز به دنبال حقوق های آنچنانی هستند، جامعه نباید شکاف طبقاتی داشته باشد؛ نباید کسانی با ثروت و پرخوری ویلاهای میلیاردی بسازند اما کسانی نیز نان شب نداشته باشند.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند شامگاه چهارشنبه در مراسم نخستین سالگرد درگذشت علی محمدی رییس ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی در مسجد امام حسین(ع) بیرجند اظهار داشت: باید از عمر خود در این دنیا به خوبی استفاده کنیم، باید بدانیم چه عبادت هایی انجام دهیم و چگونه عمر خود را سپری کنیم.

وی با بیان اینکه باید با نماز خواندن به خدا شباهت پیدا کنیم، گفت: با نماز خواندن به یقین باید برسیم، قرب خدا یعنی شبیه شدن به خدا یعنی اگر خدا علیم است عالم شویم و یا اگر خدا رحیم است ما نیز مهربان شویم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه باید از زرنگی های پست به دور باشیم اما برخی ها در این دنیا با زرنگی به دنبال سراب رفته اند، افزود: صحنه ای که در اربعین حسینی به وجود می آید نشان از زیبایی ها است و با این زیبایی ها زمینه برای حاکمیت امام زمان(عج) فراهم می شود.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی انقلاب را یک امانت الهی دانست و تصریح کرد: امروز جامعه ما دو دسته انقلابی و ضد انقلابی دارد، انقلابی ها یعنی کسانی که ایثار در زندگی دارند و ضد انقلابی ها یعنی کسانی که به هر دلیلی ویژه خور هستند.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی ها در این جامعه که نان شب برای خوردن ندارند برخی های دیگر نیز به دنبال حقوق های آنچنانی هستند، جامعه نباید شکاف طبقاتی داشته باشد؛ نباید کسانی با ثروت و پرخوری ویلاهای میلیاردی بسازند اما کسانی نیز نان شب نداشته باشند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه پیامبراکرم(ص) شعار مرگ با مردم و زندگی با مردم می دادند، خاطرنشان کرد: امروز در این جامعه گروهی دچار پرخوری هستند اما عده ای در مشکلات اولیه زندگی خود مانده اند./202/880/ب1

ارسال نظرات