۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۴۶۵۹۱۰
معاون پژوهش حوزه علمیه استان قزوین خبر داد؛

تجلیل از چهره‌های برتر علمی حوزه علمیه قزوین در هفته پژوهش

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش از آیات شیخ هادی باریک بین، علی محمدی تاکندی و سید موسی ابراهیمی به عنوان چهره‌های شاخص علمی استان قزوین که عمری را برای علم و فرهنگ این استان صرف کرده‌اند تجلیل ویژه به عمل آمد.
حجت الاسلام سید مصطفی ابراهیمی

حجت الاسلام سید مصطفی ابراهیمی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، در حاشیه اختتامیه مراسم گرامیداشت هفته پژوهش سال 1395 که با حضور استاندار، مدیران سازمان‌ها و دوایر دولتی، رؤسا و مدیران دانشگاه‌ها و نهادهای علمی استان قزوین که در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه بین الملل تشکیل شده بود، گفت: در این همایش از چهره‌های ماندگار علمی حوزه علمیه استان قزوین تجلیل به عمل آمد.

وی در ادامه افزود: در این مراسم باشکوه علمی از آیات حاج شیخ هادی باریک بین، حاج شیخ علی محمدی تاکندی و حاج سید موسی ابراهیمی به عنوان چهره‌های شاخص علمی استان قزوین که عمری را برای علم و فرهنگ این استان صرف کرده‌اند تجلیل ویژه به عمل آمد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان قزوین در ادامه تصریح کرد: از دیگر پژوهشگران حوزوی که در این مراسم تجلیل شدند، حجت الاسلام رضا کاظملو به عنوان پژوهشگر برتر استان در رده اساتید و اعضای هیأت علمی و سرکار خانم اعظم اسداللهی به عنوان پژوهشگر برتر استان در رده دانشجو طلبه هستند.

وی در پایان گفت: پژوهشگران پس از بررسی آثار پژوهشی صورت گرفته در یک سال اخیر به عنوان پژوهشگران برتر حوزه علمیه از طرف معاونت پژوهش حوزه کاندیدای دریافت نشان پژوهشگر برتر شده و مورد پذیرش کمیته علمی ستاد بزرگداشت هفته پژوهش استان قرار گرفته و در مراسم اختتامیه مورد تجلیل قرار گرفتند./873/303/ب2

ارسال نظرات