۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۴۶۶۰۸۰
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله:

اقتدار کشور با بصیرت و آگاهی محقق می‌شود

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص)، گفت: اقتدار و قدرت ایران به سبب مجاهدتها و جانفشانی‌ شهدایی است که با بصیرت به دفاع از انقلاب پرداختند و با نثار جانشان عزت را برای کشور به ارمغان آوردند.
گواهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص)، 18 آذر در یادواره سرداران شهید که با حضور دکتر چمران رئیس شورای شهر استان تهران، مهندس صفوی شهردار منطقه 20، دکتر علیجانی نماینده مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام رضایی نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج ری و خانواده معزز شهدا در پایگاه شهید چمران شهرری برگزار شد، اظهار داشت: شهدا بهترین عارفانی هستند که می‌توان به آنها تاسی و اقتدا کرد.

وی با بیان اینکه عارف به معارف درون و شهید به نثار جان برای معبود می‌اندیشد، گفت: هیچ عارفی به مثابه شهیدان نبوده و نیست، شهید چمران افزون بر اینکه عارف بودند واصل و مجاهد نیز بودند.

حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه در هنگام ظهور همه علوم آشکار می‌شود، بیان داشت: پیامبران الهی تنها دو علوم از 27 علوم را برای انسان به ارمغان آورده‌اند و بقیه آن مربوط به هنگام ظهور است در زمان ظهور همه علوم رخ نشان داده و نهفته‌ها آشکار و ثروتها فراوان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) با اشاره به این‌که علم شناخت معنوی و سبب آگاهی انسان به عالم هستی است، گفت: اذعان و اعتراف به وجود ذات اقدس الهی از علومی است که انسان می‌تواند در این عالم کسب و با این واسطه به بزرگی و عظمت خداوند یقین پیدا کند.

وی با بیان اینکه انسان باید بداند که خداوند متعال او را از چه ماده‌ای خلق و هدفش از این خلقت چه بوده، اظهار داشت: دانستن این مهم انسان را به کمال و شناخت الی‌الله سوق می‌دهد و انسان را به سرمنزل مقصود که بندگی خداوند است، می‌رساند.

حجت الاسلام گواهی اضافه کرد: شهدا اهل بندگی بودند آنها به جد از معصیت و گناهانی همچون دروغ، تهمت و غیبت پرهیز می‌کردند و اهل نماز شب و استغاثه بودند. امروز با ابزارها و فضاهایی که ایجاد شده بازار غیبت و تهمت بسیار گسترده شده و این امر نیاز به مراقبت و توجه جدی انسان دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) با تاکید به اینکه انسان باید به عواملی که او را از دین خارج می‌کند دقت کند، گفت: آگاهی و بصیرت سبب می‌شود انسان بداند که چه اموری او را از دین خارج می‌کند بصیرت انسان را قدرتمند و عدم آن نابودی او را تضمین می‌کند.

وی گفت: امروز مسؤولان عراقی به صدام ملعون لعن می‌فرستند و در برابر رهبر معظم انقلاب زانوی ادب زمین می‌زنند این افتخار و عزتی است که شهدای بصیر برای ما به ارمغان آوردند امروز اقتدار انقلاب اسلامی در جهان زبان زد عام و خاص است به نحوی که همه ابر قدرتها در سراسر جهان نسبت به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران ادای احترام می‌کنند.

همچنین وی در پایان سعادت کشور را در اطاعت از رهبری، وفاداری به راه شهدا، پشتکار و عدم خروج از مسیر انقلاب و ایثارگری و جانفشانی در لحظه خطر بیان کرد./202/813/ب1

ارسال نظرات