۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۶۶۱۰۰
مسؤول گروه سفیران فرهنگی اربعین:

ایجاد جبهه تبلیغی اساسی ترین راهبرد تبلیغ بین المللی است

حجت الاسلام سید احسان شیرخدایی در راستای اهمیت حرکت های گروهی گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر این مهم تأکید می کنند که دوره تبلیغ فردی و گروهی به پایان رسیده و اکنون باید برای ایجاد جبهه تبلیغی تلاش کرد.
شیرخدایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احسان شیرخدایی مسؤول گروه سفیران فرهنگی اربعین در همایش «مبلغین زبان دان اربعین» که شب گذشته در مدرسه اسلامی هنر برگزار شد، به بیان گزارشی از فعالیت های مبلغان در سفر تبلیغی فرهنگی اربعین پرداخت و گفت: تبلیغ در عرصه بین المللی کاری دشوار است و مبلغان و همسران آنها باید همواره آماده ایثارگری باشند

مسؤول گروه سفیران فرهنگی اربعین با اشاره به کیفیت ساخته شدن گروه سفیران فرهنگی اظهار داشت: در چند سال گذشته گروه های زیادی از کشور های مختلف اروپایی به عراق می آمدند که با مشاهده این گروه ها احساس شد که اگر گروهی برای تبلیغ شکل بگیرد و به عراق برود می تواند تأثیر به سزایی در نشر آموزه های اسلامی داشته باشد.

حجت الاسلام شیرخدایی با بیان اینکه در این سفر تبلیغی از گروه های مختلفی در زمینه های متعدد استفاده شده است، گفت: به همراه مبلغان گروه هنری و گروه رسانه ای و تعدادی روانشناس و مشاور نیز به عراق آمد تا در بین مسیر و محل اسکان کاروان به زائرین حرم حسینی(ع) خدمت رسانی کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره بر این مهم تأکید می کنند که دوره تبلیغ فردی و گروهی به پایان رسیده و اکنون باید برای ایجاد جبهه تبلیغی تلاش کرد.

مسؤول گروه سفیران فرهنگی اربعین با تأکید بر اهمیت یادگیری زبان کشورهای مختلف اظهار داشت: مبلغان علاوه بر یادگیری زبان کشوری که قصد تبلیغ در آن را دارند باید فرهنگ و نوع رفتار در آن جامعه را نیز به خوبی فراگیرند.

حجت الاسلام شیرخدایی در پایان با اشاره به این که حرکت های تبلیغی باید توسعه بیشتری پیدا کند، بیان داشت: اینگونه حرکت ها باید به صورت خودجوش باشد و مبلغان نباید منتظر بمانند تا کسی آنها را دعوت به تبلیغ کند و در این راه پر خیروبرکت سیره معصومان(ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند تا آینده فرهنگی صحیحی بسازند./841/202/ب3

ارسال نظرات