۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۴۶۶۱۰۳
رییس شورای شهر تهران:

ایثار و مقاومت رمز پیروزی نیروهای مردمی منطقه است

رییس شورای شهر تهران گفت: امروز پیروزی های منطقه نتیجه ایثار و مقاومت نیروهای مردمی است که با الگوگیری از امام حسین(ع) در برابر دشمن ایستادگی و جانفشانی کرده و زیر بار ذلت نمی‌روند.
مهدي چمران رييس شوراي اسلامي شهر تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی چمران رییس شورای شهر استان تهران، شامگاه 18 آذر در یادواره سرداران شهید که با حضور حجت الاسلام گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص)، مهندس صفوی شهردار منطقه 20، دکتر علیجانی نماینده مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام رضایی نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج ری و خانواده معزز شهدا در پایگاه شهید چمران شهرری برگزار شد، بیان داشت: زنده نگاه داشتن یاد شهدا و استمرار راه آنان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

چمران با بیان اینکه بسیاری از تحولات و پیروزی‌هایی که در منطقه روی داده به سبب استمرار راه شهدا است، ابراز کرد: زیارت امام حسین(ع) زیارت خاک و نام نیست بلکه زیارت به معنای استمرار راه و مسیر است و پیام پیاده روی چند میلیونی اربعین حسینی همین بود.

رییس شورای شهر استان تهران با اشاره به اینکه انسان با تطبیق و تجسم بسیاری از حوادث تاریخ می‌تواند راحت‌تر ظلم و ستم‌هایی را که ظالمان بر امام حسین(ع) روا داشتند را درک کند، گفت: آنچه که اسلام را نگاه داشت همان شهادت امام حسین(ع) و حوادثی که در کربلا اتفاق افتاد بود، همه تلاش دشمنان این بود که اثری از اسلام و حتی نامی از پیامبر(ص) باقی نماند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ثمره استمرار راه امام حسین(ع) است و گفت: تنها سلاح مردم ما در پیروزی انقلاب اسلامی شهادت بود والی انقلاب ملت ایران بدون هیچ سلاح و حمایت سایر کشورها محقق و پیروز شد.

چمران ادامه داد: پیروزی در جنگ تحمیلی تنها با ایستادگی و مقاومت ملت ایران حاصل شد؛ رزمندگان ما در دفاع مقدس با آرزوی شهادت نسبت به یکدیگر سبقت می‌گرفتند.

رییس شورای شهر استان تهران با اشاره به پیروزی مردم لبنان و رانده شدن اسرائیل از خاک آنان، گفت: پیروزی لبنان با تأسی از روحیه مقاومت و شهادت طلبی به دست آمد و امنیت امروز لبنان ثمره همین مقاومت است.

وی در پایان با اشاره به پیروزیهای منطقه، خاطرنشان کرد: امروز منطقه آسیای غرب گرفتار فتنه‌های دشمنان مستکبر است و پیروزی‌های به دست آمده همه و همه نتیجه ایثار و مقاومت نیروهای مردمی است که با الگوگیری از امام حسین(ع) در برابر دشمن ایستادگی و جانفشانی می‌کنند./202/813/ب1

ارسال نظرات