۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۶۶۱۵۱

شعار «مرگ بر آمریکا» اعلام نفرت از سیاست‌های استکباری است

امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» نشانه نفرت ملت ایران از سیاستهای دیکتاتوری و استکباری این دولت است و تا زمانی که آمریکا به سلطه‌جویی‌های خود در دنیا ادامه دهد، دست از این شعار برنخواهیم داشت.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، بیان کرد: مسأله مخالفت ما با دولت آمریکا، مسأله‌ای نیست که مربوط به یک زمان خاص باشد، بلکه ما با سیاستهای این دولت مخالفیم و تا زمانی که در این مسیر حرکت کنند، مخالفت ما نیز ادامه دارد.

امام جمعه شهرستان زاهدان افزود: دولت آمریکا همواره به دنبال فریب ملتها و سلطه‌جویی است؛ یکی از این نمونه‌ها، در بحث برجام بود که با چهره بزک کرده وارد شد، اما در آخر چهره واقعی خود را نشان داد.

وی اظهار کرد: این دولت بیش از هر حکومت دیگری دم از آزادی و حقوق بشر می‌زند، اما می‌بینیم که چگونه از آدم‌کشی ها و سیاستهای جنایتکارانه آل سعود و رژیم صهیونیستی در منطقه حمایت می‌کند.

آیت‌الله سلیمانی با بیان اینکه آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده است، ادامه داد: برخی گمان می‌کنند که رابطه با آمریکا می‌تواند مشکلات داخلی کشور را حل کند، در حالی که این تصور اشتباه است و هیچ گاه نمی‌توان به دولتمردان این کشور اعتماد کرد.

وی عنوان کرد: کشورهایی که به آمریکا اعتماد کردند، مانند ترکیه و عراق، می‌بینیم که چطور آمریکا به آنان ضربه زد؛ اما ملت ایران هیچ گاه آمریکا را دوست خود ندانسته و با آگاهی از ماهیت این دولت، قریب به 40 سال است که شعار «مرگ بر آمریکا» می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ادامه ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)، افزود: منتظر واقعی، کسی است که به وظایف خود در عصر غیبت آشنا باشد و همانند سربازی برای امام زمان خود، خدمت کند./201/831/ب1

ارسال نظرات