۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۴۶۶۲۶۳
مشاور فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین:

مجلس شورای اسلامی در برابر عهدشکنی آمریکاییها قاطعانه مصوبه‌ای را تصویب کند

حجت الاسلام حسینی به عهدشکنی آمریکاییها و تحریمهای 10 ساله اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی در برابر عهدشکنی آمریکاییها باید قاطعانه مصوبه‌ای را تصویب کند تا این مصوبه دولت را وادار کند که ایران هم بخشی از تعهدات هسته‌ای اش را نقض کند.
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی

حجت الاسلام مرتضی حسینی، مشاور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، به عهدشکنی آمریکاییها و تحریمهای 10 ساله اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی در برابر عهدشکنی آمریکاییها باید قاطعانه مصوبه‌ای را تصویب کند تا این مصوبه دولت را وادار کند که ایران هم بخشی از تعهدات هسته‌ای اش را نقض کند.

وی در ادامه افزود: دولت باید دیپلماسی فعالی را راه اندازی کند و با کشورهایی که در شورای امنیت هستند رابطه برقرار کند تا بتواند از دامی که آمریکاییها گسترده‌اند نجات یابد.

مشاور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با بیان اینکه دولتمردان صادقانه به ملت بگویند اشتباه کردیم، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب انقلاب بارها به تیم مذاکره کننده و دولتمردان هشدار دادند که به آمریکاییها اعتماد نکنند، ایشان خطوط قرمز را برای مسؤولان مشخص کردند و اطاعت نکردن دولتمردان از فرمایشات رهبر معظم انقلاب موجب این تحریمها شده است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، دموکراتها و جمهوری خواهان را دشمنان ایرانی ها دانست و اظهار کرد: این دو گروه آمریکایی اعتقادی به ایران و ایرانی ندارند و ایرانیها را زیر دست و نوکر خود می‌بینند آنها نمی‌توانند ملت ایران را که توان ایستادگی در برابر آنها را دارد تحمل کنند.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه آمریکاییها از غنی کردن 20 درصد اورانیوم وحشت دارند، تصریح کرد: اگر دولت جلو بیاید و در برابر آمریکاییها بایستد و کوتاه نیاید آمریکاییها عقب نشینی خواهند کرد اما ما این جرأت را در دولت نمی‌بینیم.

وی در ادامه تأکید کرد: همه دولتمردان و مسؤولان باید از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنند چون ایشان با دقت حوادث را مشاهده و تحلیل می‌کنند، دشمن شناس هستند و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

مشاور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب قبل از پیروزی انقلاب و بعد از آن نقش مهمی در پیروزی های نظام اسلامی داشتند و دولتمردان باید بدانند تنها در سایه رهنمودهای ایشان، جمهوری اسلامی ایران می‌تواند سرفراز و مقتدر به مسیر عزتمندانه خود ادامه دهد./955/303/ب2

ارسال نظرات