۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۴۶۶۲۹۰
آیت الله علوی گرگانی:

حوزویان و دانشگاهیان در کنار هم برای اعتلای نظام بکوشند

حضرت آیت الله علوی گرگانی خواستار وحدت بیش از پیش حوزه و دانشگاه شد و تحقق این مساله را زمینه ساز اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.
حضرت آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از مسؤولان و معاونان دانشگاه پیام نور قم پیش از ظهر امروز در بیت حضرت آیت الله علوی گرگانی با وی دیدار کردند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به هفته وحدت، امت اسلام را به پرهیز از اختلافات توصیه و تاکید کرد: شیعه و سنی باید حول مشترکات وحدت خود را حفظ کنند و نقشه های دشمنان را خنثی نمایند.

وی همچنین وحدت حوزه و دانشگاه را امری بسیار مهم و دارای برکات فراوان دانست و تاکید کرد که دشمنان همواره به دنبال فاصله انداختن بین دو قشر روحانیان و دانشگاهیان بوده اند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: در چنین شرایط حوزویان و دانشگاهیان باید در کنار هم برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان نکات اخلاقی خطاب به حاضران پراخت و گفت: پیام من به شما و فرزندان انقلاب این است که همه زیر پرچم لا اله الا الله باشید و اهل عمل در این راه باشید.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم افزود: در این مسیر مقدس از هیچ کوششی دریغ نکنید، رعایت حقوق خدا و تقوی الهی را الگوی خود قرار دهید.

گفتنی است در ابتدای این دیدار رییس دانشگاه پیام نور به گزارش مختصری از فعالیت این دانشگاه پرداخت و گفت: 500 مرکز پیام نور در کشور وجود دارد و 700هزار دانشجو در کل کشور در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی تعداد دانشجویان تحصیل کننده در پیام نور قم را 10 هزار نفر اعلام کرد که 70 درصد خانم با پوشش کامل اسلامی هستند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات