۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۴۶۶۳۰۷
مسؤول امور طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای خبر داد؛

اضافه کردن سه حجره به فضای محیطی مدرسه با کمک های مردمی

مسؤول امور طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای با اشاره به کمک های مالی صورت گرفته به طلاب گفت: اضافه کردن سه حجره دوازده متری و سالن کتابخانه 50 متری به همت کمک های مردمی از فعالیت های صورت گرفته در چند سال اخیر است.
حجره

حجت الاسلام حسین مؤذن زاده، مسؤول امور طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که در چند سال اخیر برای طلاب به ویژه طلاب متأهل کمک های مالی در نظر گرفته شده است، گفت: در این باره گردش مالی حوزه را اعم از وجوهات، کمک های مردمی و مبلغ ارسالی از مرکز مدیریت در صندوق های قرض الحسنه گردآوری کرده و سپس مزایای آنها را برای رفع نیازها در اختیار طلاب قرار دادیم.

مسؤول امور طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای با بیان این که وام ارائه شده با شرایطی خاص در اختیار طلاب قرار می گیرد، عنوان کرد: وام ها در زمینه خرید وسایل آموزشی، ایاب و ذهاب و ... در اختیار طلاب قرار می گیرد و همچنین برای طلاب متأهل در داخل مدرسه فضای کاری ایجاد کردیم که در طی آن موضوع های پژوهشی را در قالب مقاله تهیه کنند تا با این اقدام یاور فعالیت های آموزشی باشند.

این مقام مسؤول با اشاره به این که با چنین اقدامی مبلغی در اختیار طلاب قرار خواهد گرفت، افزود: امسال سالن کتابخانه 50 متری و سه حجره دوازده متری را با کمک های مردمی توانستیم به فضای محیطی حوزه اضاف کنیم.

حجت الاسلام مؤذن زاده به شهریه طلاب مدرسه اشاره و ابراز داشت: در این زمینه با اجازه تولیت مدرسه، به شهریه طلاب متأهل مبلغی افزوده شد تا با خیالی راحت به درس خود بپردازند و علی رغم بضاعت مالی مدرسه اما در حد توان کمک هایی برای تأمین نیازهای مالی آنها انجام دادیم.

وی در پایان با بیان این که سقف وام های ارائه شده با توجه به تأهل و تجرد طلاب متفاوت است، گفت: سقف این وام ها از یک میلیون تا پنج میلیون تومان است که در سه سال اخیر 15 تا 20 طلبه از این وام ها بهره مند شدند./9456/303/ب3

ارسال نظرات