۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۴۶۶۳۶۰
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

تطهیر سران فتنه نشانه بی‌خردی و بی‌بصیرتی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با انتقاد از افرادی که در پی تطهیر سران فتنه هستند، این تلاش را نشانه بی‌خردی و بی‌بصیرتی دانست و تأکید کرد که همه خواص باید با فتنه مرزبندی مشخصی داشته باشند.
حجت الاسلام سالاری - نشست ستاد یوم الله 9 دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نخستین نشست ستاد گرامیداشت یوم‌الله 9 دی استان که در محل دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شد، با گرامیداشت فرارسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: همه باید برای تقویت بیش از پیش وحدت و انسجام در جامعه اسلامی تلاش کنند.

وی وحدت را یکی از پایه‌های مهم اسلام و مسلمانان دانست و اضافه کرد: دشمنان همواره با اختلاف‌افکنی و فتنه‌انگیزی میان مذاهب و اقوام مسلمان سعی در ضربه زدن به این دین مبین را داشته و دارد.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: چه شیعه انگلیسی و چه سنی وهابی- آمریکایی هر دو بر طبل دشمن می‌کوبند و هردو سعی در عملی کردن نقشه شوم استکبار را دارند؛ ازاین‌رو مسلمانان باید در برابر این توطئه‌ها هوشیار و آگاه باشند.

وی از حماسه 9 دی به‌عنوان یکی از ایام‌الله کم‌نظیر در تاریخ انقلاب و نظام اسلامی یاد کرد و با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، هجمه هشت‌ماهه فتنه‌گران در سال 88 را برابر با هشت سال دفاع مقدس دانست.

حجت‌الاسلام سالاری که رییس ستاد یوم‌الله 9 دی استان خراسان شمالی است، با اشاره به روایتی از امام رئوف، حضرت امام رضا (ع)، اظهار داشت: ریشه‌های فتنه، شیعیان و خواصی هستند که دست در دست دشمنان اهل بیت (ع) و قرآن داشته و دل به وعده و وعیدهای شیاطین و مستکبران خوش کرده‌اند و بی‌بصیرتی آفت دین و خردشان شده است.

وی با انتقاد از معدود افرادی که هنوز هم در پی تطهیر سران فتنه هستند، ادامه داد: به اعتراف خود آنها دست‌اندرکاران فتنه 88 مستقیماً از سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی اسراییل و آمریکا و انگلیس دستور می‌گرفتند و پیاده نظام دشمن در خیابانها بودند.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: با این وجود آیا نباید خواص با فتنه گران که علنی اظهار کردند هدفشان براندازی نظام بود، یک مرزبندی مشخصی داشته باشند؟

وی این تلاش را نشانه بی‌خردی و بی‌بصیرتی دانست و تأکید کرد که همه خواص باید با فتنه مرزبندی مشخصی داشته باشند.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت یوم‌الله نهم دی در سراسر استان خراسان شمالی، اظهار کرد: مراسم محوری گرامیداشت 9 دی در تمامی شهرهای استان با حضور مردم انقلابی برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: مراسم محوری گرامیداشت 9 دی در خراسان شمالی هم روز پنج‌شنبه در محل مسجد انقلاب بجنورد، مرکز استان برگزار خواهد شد./9314/202/ب3

ارسال نظرات