۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۴۶۶۳۸۹
معاون سیاسی استانداری خراسان شمالی:

تدبیر رهبری و بصیرت مردمی فتنه 88 را خنثی کرد

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: در سال 88 درایت، تدبیر و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و همچنین حضور آگاهانه و بصیر مردم در عرصه حمایت از انقلاب، سبب خنثی شدن فتنه بزرگ شد.
محمدتقی ایرانی - نشست ستاد گرامیداشت یوم الله 9 دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، محمدتقی ایرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی، امروز در نخستین نشست ستاد گرامیداشت یوم‌الله 9 دی استان که در محل دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: نهم دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و نظام اسلامی بود.

وی افزود: در فتنه سال ۸۸ که انقلاب اسلامی در برهه‌ای حساس قرار گرفت، درایت، تدبیر و هوشیاری رهبری و همچنین حضور آگاهانه و بصیر مردم در عرصه حمایت از انقلاب، سبب خنثی شدن این فتنه بزرگ شد.

ایرانی اضافه کرد: توطئه‌ای که از سوی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل برای به حاشیه راندن انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی شده بود، سبب شد تا ملت ایران اسلامی منسجم‌تر و محکم‌تر بر اصول خود پافشاری کند که امروز هم وحدت و انسجام حاکم بر کشور، ثمره این استواری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به بصیرتی که همواره در بین مردم ایران برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی وجود دارد، عنوان کرد: یوم‌الله نهم دی اوج آگاهی ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی بود.

ایرانی با بیان اینکه تلاش استکبار جهانی برای ایجاد شکاف در بین صفوف ملت ایران و توطئه‌ها برای از بین بردن وحدت و انسجام مردم در جریان فتنه ۸۸ خنثی شد، تأکید کرد: اما این موضوع زنگ خطر و هشداری همیشگی است تا بدانیم مواظبت از آرمان‌های انقلاب اسلامی تعطیل‌بردار نیست.

وی با تأکید بر اینکه وحدت و اقتداری که امروز در کشور وجود دارد به‌واسطه گام‌های استوار ملت ایران و جان‌فشانی‌هایی است که مردم همیشه در صحنه در عرصه‌های بین‌المللی داشته‌اند، اظهار کرد: این اقتدار امروز حکام نظام سلطه را مستأصل کرده است.

ایرانی اظهار کرد: امروز آمریکا از همیشه ضعیف‌تر و منفعلانه‌تر عمل می‌کند و از سوی دنیا به صداقت جمهوری اسلامی اعتراف کرده است، بنابراین ما در این رفتار دیپلماسی پیروز میدان بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران نماد مقاومت در مقابل ظلم و ستم جهانی بوده و ملت آن هم وفادارانه در مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل ایستادگی و مقاومت کرده و خواهند کرد.

ایرانی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه در سراسر استان، از نهادها و اعضای ستاد گرامیداشت 9 دی خراسان شمالی خواست تا با برنامه‌ریزی هرچه بهتر و دقیق‌تر و با همت بیشتر برای اجرایی شدن مصوبات این ستاد تلاش کنند./9314/202/ب3

ارسال نظرات