۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۴۶۶۴۱۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ورزشکاران الگوی فرهنگ و اخلاق در جامعه باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ورزشکاران باید الگوی فرهنگ و اخلاق در جامعه باشند، گفت:‌ نباید ورزشکاران اقدامات و فعالیت‌های بی ارزشی را انجام دهند که در ادامه پشیمان شده و دچار ضرر شوند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امشب در دیدار مدیر کل و رؤسای اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: باید کسانی که در ادارات ورزش و جوانان خدمت می‌کنند بر مسائل جامعه و مشکلات جوانان آگاه باشند و سعی کنند نشاط در بین جوانان حفظ شود.

وی فعالیت و اقدامات ادارات ورزش و جوانان در جامعه بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: بسیاری از اندیشه‌های باطل و فحشا و منکرات امروز در جامعه از طریق فضای مجازی انتقال داده می‌شود و می‌خواهند جوانان از راه مستقیم خودشان خارج کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ورزشکاران باید الگوی فرهنگ و اخلاق در جامعه باشند، افزود:‌ نباید ورزشکاران اقدامات و فعالیت‌های بی ارزشی را انجام دهند که در ادامه پشیمان شده و دچار ضرر شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید فکر، روح و ایمان جوانان در جامعه تقویت شود، تصریح کرد: فضاهای ورزشی برای جوانان باید مهیا باشد و آن‌ها را به سمت تمرینات فکری و روحی همراهی کنید تا در ادامه خطایی صورت ندهند.

وی ادامه داد: باید از جوانان در برابر آسیب‌هایی که دشمنان به وجود آورده‌اند مراقبت و محافظت صورت بگیرید، تقوا و داشتن آزاد فکری را در زندگی با هیچ چیز دیگری معامله نکنید./202/880/ب1

ارسال نظرات