۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۴۶۶۵۳۰

نامگذاری شبستان جدید آستان حضرت معصومه به نام حضرت زهرا

شبستان جدید صحن امام هادی(ع) حرم حضرت معصومه(س) به نام حضرت زهرا(س) مزین شد.
حرم حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شبستان جدید حرم حضرت معصومه(س)در طبقه زیرین صحن امام هادی(ع)به نام حضرت زهرا(س)نامگذاری شد.

در این مراسم که صبح امروز با حضور آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و معاونان و مدیران آستان مقدس در محل شبستان حضرت زهرا(س) برگزار شد، آیت الله سعیدی با اشاره به این که ساخت این شبستان کاری بزرگ و با ارزش بوده است، گفت: با احداث این شبستان فضای بیشتری برای زائران و مجاوران آستان بانوی کریمه فراهم شده است.

وی افزود: این شبستان با همکاری و همکفری جمعی از صاحب نطران برای افزایش فضای فیزیکی و معنوی آستان حضرت معصومه(س) ساخته شده تا زائران و مجاوران با آرامش بیشتری بتوانند در آستان حضرت معصومه(س) به عبادت مشغول شوند.

تولیت آستان مقدس قم این بنا را جزء باقیات و صالحات دست اندرکاران آن دانست و تصریح کرد: دارایی ها، جان ها و نام ها نابود می شود، ولی آنچه که باقی می ماند، اعمال و کارهایی است که در مسیر الهی باشد و ساخت این شبستان نیز از کارهای ماندگار در این عالم فانی و مادی است.

آیت الله سعیدی یادآور شد: در دنیا پول های زیادی هزینه شده و زمان های زیادی صرف می شود، ولی آنچه که در مسیر اهل بیت(ع) صرف می شود، برای انسان ماندگار خواهد شد و اهل بیت(ع) بر آن عنایت دارند./837/203/ب3

ارسال نظرات