۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۶۶۵۴۰
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

وحدت مسلمانان سدی فولادی در مقابل طغیان گری های مستکبران است

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به لزوم تحکیم وحدت میان مسلمانان گفت: وحدت مسلمانان سدی فولادی در مقابل طغیان گری های یعجوج و معجوج مستکبران زمان است.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ظهر امروز در جمع معاونان حوزه علمیه کرمانشاه با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و ولادت رسول اکرم(ص)، ابراز داشت: میلاد پیامبر اسلام(ص) تجدید پیمان مسلمانان با آرمان های پیامبر خدا است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: وحدت مسلمانان سدی فولادی در مقابل طغیان گری های یأجوج و مأجوج مستکبران زمان است.

این مسؤول مطرح کرد: در سایه وحدت برکات الهی نازل شده و جوامع اسلامی با همت مسلمانان و اخوت و برادری آنها آباد خواهد شد.

استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: وحدت مسلمانان چرخه اقتصاد را به راه انداخته و اسلام در تمام جهان فراگیر می شود.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: متأسفانه سایه شوم تفرقه و اختلاف که از سوی دشمنان در بین مسلمانان در حال رواج است سبب ویرانی زیربنای اقتصاد مسلمانان و اسلام هراسی خواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر انقلاب، اظهار داشت: در سال اقدام و عمل بایستی عملا اقدامات مثبت و سازنده به ویژه در وحدت و مسائل علمی و تهذیبی صورت گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان بیان داشت: در سال اقدام و عمل ملاک سنجش عملکردها و اقدام عملی است، در غیر این صورت سخنرانی و وعده های توخالی دردی را از نظام و مملکت دوا نخواهد کرد./857/202/ب2

ارسال نظرات