۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۴۶۶۶۰۲
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

ترویج سبک زندگی اسلامی راه مقابله با فرهنگ غربی است

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان ترویج سبک زندگی اسلامی را راه مقابله با فرهنگ غرب عنوان کرد و گفت: کارگاه های آموزشی با هدف ارائه الگوهای ساده زیستی و بالا بردن سطح اطلاعات افراد برگزار می شود.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی ایرانی که در بروجرد برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: این کارگاه با محوریت خانواده و ازدواج سالم ویژه کانونهای فرهنگی هنری مساجد منطقه بروجرد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ایرانی با شرکت رابطان خواهر کانونهای فرهنگی هنری بروجرد در حال برگزاری است، افزود: در این کارگاه الگوهای زندگی سالم از سوی اساتید دانشگاه آیت الله بروجردی تدریس می شود.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان هدف از برگزاری این کارگاه های آموزشی را ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی ایرانی و بالا بردن سطح دانش و اطلاعات رابطان خواهر در این زمینه عنوان کرد.

وی آشنایی رابطان با الگوهای ساده زیستی و انتخاب صحیح راه و روش زندگی را از دیگر اهداف برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی عنوان کرد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با یادآوری به اینکه چند کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در شهر خرم آباد برگزار شده است، بیان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی هدایت و راهنمایی نسل جوان و راهکارهای جذب جوانان به کانونهای مساجد، تحکیم روابط همسران و تعامل صحیح با نوجوانان مؤثر است.

وی با بیان اینکه کارگاه های آموزشی با موضوعات متنوع و مختلف برگزار می شود، افزود: مباحث این کارگاه ها از حیث تنوع موضوعی به گونه ای انتخاب می شود که هر بار گروه و هدف خاصی را مورد خطاب قرار می دهد./9459/203/ب3

ارسال نظرات