۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۴۶۶۶۶۵
نگاهی به برنامه های رادیو معارف در هفته جاری؛

از تبیین برنامه های مناسب غذایی تا آسیب شناسی نظام آموزش عالی کشور

تبيين جايگاه طب سنتي و اسلامي در برنامه «شفا»، شناخت علل ناهنجاري هاي رفتاري در كودكان در برنامه «پرسمان كودك و نوجوان» وآسيب شناسي نظام آموزش عالي كشور در برنامه «انديشه‌ها» ازجمله برنامه‌های رادیو معارف است.
رادیو معارف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تبيين جايگاه طب سنتي و اسلامي در برنامه «شفا»، شناخت علل ناهنجاري هاي رفتاري در كودكان در برنامه «پرسمان كودك و نوجوان»، آسيب شناسي نظام آموزش عالي كشور در برنامه «انديشه‌ها»، آثار احسان و اطعام به ديگران در برنامه «بازتاب» ازجمله برنامه‌های رادیو معارف است.

تبيين وعده هاي مناسب غذايي در برنامه شفا

راديو معارف در برنامه شفا از تعداد وعده‌هاي مناسب غذا  در روز خبر مي دهد.

در راستاي ابلاغ سياست‌هاي كلي سلامت توسط رهبر معظم انقلاب  و توجه ويژه به طب سنتي و ارتقاء جايگاه آن در عرصه سلامت و بهداشت عمومي، برنامه «شفا» با هدف تبيين جايگاه طب سنتي و اسلامي به روي آنتن مي رود

اين برنامه با كارشناسي دكتر مژده پورحسيني مورخ 22 آذر با  موضوع «تعداد دفعات وعده غذايي مناسب» تقديم شنوندگان فرهيخته راديو معارف مي‌شود.

»شفا» كاري از  گروه فرهنگ و جامعه به تهيه و سردبيري اكبر طالبي نيا و اجراي محبوبه شيرعلي روزهاي دوشنبه ساعت 19:15 موج اف ام رديف 96 از صداي فضيلت و فطرت پخش مي‌شود.

پاسخ به سوالات تربيتي كودك و نوجوان

راديو معارف در برنامه پرسمان كودك و نوجوان به سوالات شنوندگان پيرامون ناهنجاري‌هاي رفتاري  فرزندان پاسخ مي‌دهد.

برنامه «پرسمان كودك و نوجوان» كه با هدف پاسخگويي به سوالات شنوندگان پيرامون مباحث تربيتي كودك و نوجوان طراحي و توليد شده است به بررسي شناخت علل ناهنجاري هاي رفتاري در كودكان خواهد پرداخت.

حجت الاسلام سيد عليرضا تراشيون مشاور خانواده و كارشناس تربيت ديني در اين برنامه  به بحث در مورد چگونگي درمان ناهنجاري هاي رفتاري كودك و نوجوان و راههاي درمان اين ناهنجاري ها مي‌پردازد

«پرسمان كودك و نوجوان» كاري از گروه فرهنگ و جامعه به تهيه و سردبيري علي برخورداري و اجراي حسن حيدرزاده روزهاي دوشنبه ساعت 16 پخش و بازپخش آن روزهاي سه شنبه ساعت 10:10 به روي آنتن مي‌رود.

علاقه‌مندان به طرح سوال از كارشناس برنامه مي‌توانند همزمان با پخش برنامه با تلفن‌ ارتباطات راديو معارف به شماره‌هاي2 3291055 و 2910551 3 با پيش شماره 025 ويا سامانه 30000553 تماس حاصل نموده و سوال خود را مطرح نمايند.

برنامه اندیشه ها به آسيب شناسي نظام آموزش عالي كشور می پردازد

راديو معارف به تبيين مشكلات موجود در آموزش عالي كشور مي پردازد.

برنامه«انديشه‌ها» كه به انعكاس همايش ها و نشست ها علمي فكري و فرهنگي مي پردازد مورخ 22 آذر 95 به آسيب شناسي نظام اموزش عالي در كشور خواهد پرداخت.

اين برنامه با كارشناسي حجت الاسلام آذربايجاني ، دكتر متقيان و سركارخانم دكتر علم الهدي به موضوعاتي همچون تاريخچه آموزش عالي ايران، بررسي مشكلات موجود در آموزش عالي و راهكار مقابله با آسيبهاي موجود مي پردازد.

»انديشه‌ها» كاري از گروه فقه و انديشه به سردبيري و تهيه كنندگي ابوذر رجبي روزهاي دوشنبه و سه شنبه ساعت 14:45 به روي آنتن مي‌رود.

آثار احسان و اطعام به ديگران در برنامه بازتاب

»بازتاب» برنامه ايست كه با هدف آشنا كردن مخاطبان با سرانجام كارهاي نيك و بد طراحي و توليد شده است.

اين برنامه مورخ 22 آذر 95 با كارشناسي حجت الاسلام و المسلمين باقريان به  موضوع آثار احسان و اطعام به ديگران خواهد پرداخت.

»بازتاب» كاري از گروه قرآن و اهل بيت عليهم السلام به سردبيري و تهيه كنندگي حميد اشتري و اجراي مجيد گلشيري، دوشنبه ها ساعت 12:30به روي آنتن مي‌رود/998/303/ب3.

 

ارسال نظرات