۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۶۶۷۲۷

مراسم تلبس طلاب حوزه های علمیه لرستان برگزار می شود

معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان از برگزاری مراسم تلبس طلاب حوزه های علمیه استان خبر داد و گفت: در این مراسم 40 نفر از طلبه های استان به لباس روحانیت ملبس می شوند.
تلبس طلاب

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 40 نفر از طلاب حوزه های علمیه لرستان به لباس مقدس روحانیت ملبس می شوند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تلبس با شرکت 95 نفر از طلابی که شرایط تلبس داشته اند، افزود: از این تعداد 40 نفر از طلاب، ملبس به لباس روحانیت می شوند.

حجت الاسلام پیرمحمدی خاطرنشان کرد: آشنایی با زی طلبگی، احکام کفن و دفن میت، وصیت، احکام عقود، احکام خمس، قرائت صحيح اذکار نماز، آشنایی با رسالت های تبلیغ، آراستگی ظاهر مبلغ، جایگاه لباس فاخر روحانیت، روحانیت و بصیرت سیاسی و اجتماعی از محورهای برگزاری این کارگاه آموزشی بود.

وی با بیان اینکه گذراندن دوره آموزشی کارگاه تلبس در راستای اخذ حکم تلبس و تشرف به لباس مقدس روحانیت الزامی است، بیان داشت: پس از پایان این کارگاه 40 نفر از طلاب به لباس روحانیت ملبس می شوند و مابقی طلاب به دلیل کامل نبودن پرونده خویش در مراحل بعدی به لباس مقدس روحانیت ملبس خواهند شد.

معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: مراسم تلبس طلاب حوزه های علمیه استان با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، مدیران و مسؤولان حوزه های علمیه استان و خانواده طلاب فردا 23 آذرماه در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار می شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات